Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:18:01 GMT

خیران به خانه های سالمندان کمک کنند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۷۲۹۲

خیران به خانه های سالمندان کمک کنند

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: به منظور پرستاری و مراقبت شایسته سالمندان، خیران در کمک به خانه های سالمندان اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا، آیت غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در بازدید از خانه سالمندان محمدیه بوشهر افزود: از خانواده های سالمندان نیز انتظار می رود بطور دائم از سالمندان خود در مراکز سرکشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: یکی از عوامل افتخار یک خانواده، کهنسالان و بزرگان هستند که همواره باید مورد تفقد و تکریم قرار گیرند.
صفایی بوشهری یادآور شد: سالمندان و کهنسالان خوبانی هستند که یک عمر برای خانواده ها تلاش کرده و هم اکنون بخاطر کهنسالی و مشکلات جسمی در این مرکز نگهداری می شوند.
وی با بیان اینکه انسان هر چقدر سنش بالاتر می رود سایه اش گسترده تر می شود، افزود: این سالمندان و کهنسالان، درختان تنومند و بزرگی هستند که سایه آنها بر سر همه افراد جامعه گسترانیده شده است.
صفایی بوشهری تاکید کرد: سالمندان به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند اجتماع محسوب شده و باید همواره سرکشی از آنها را دستور کار خود قرار دهیم.
7212/6043**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سالمندان خيران بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان

چند راهکار ساده برای درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان ذکر شده است که آنها را می‌توان در منزل انجام داد. یکی از این راهکارها بستن پهلوها با پارچه مناسب برای گرم نگه داشتن موضع کلیه‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • درمان بی‌اختیاری ادرار در سالمندان
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت