Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید داخلی زمینه افزایش تولید و متعاقب آن ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند و دولت می‌تواند با سرمایه‌گذاری و حمایت از کالای داخلی مشکل بیکاری را مرتفع کند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ استانها اصفهان نظرات

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: سال‌های گذشته همواره نام‌گذاری سال با موضوعات اقتصادی همراه بوده است و این نشان از اهمیت بالای مباحث اقتصادی و نقش آن بر پیشرفت و توسعه کشور و تداوم انقلاب دارد، انتخاب این شعار نشان می‌دهد که همچنان بسیاری از اقدامات لازم انجام نشده‌ و مشکلات زیادی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتخاب شعار سال 91 تحت عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، تصریح کرد: انتخاب شعار "حمایت از کالای ایرانی" برای سال 97 گواه  این نکته است که باوجود اینکه برخی اقدامات جزئی طی سال­‌های گذشته انجام شده ولی باید به بحث تولید ملی ویژه‌تر نگاه کرد تا این موضوع را مورد توجه و جزء اولویت‌های کشور قرار داد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس بیانات مقام معظم رهبری همه آحاد جامعه و مسئولان مخاطب شعار امسال هستند، گفت: مردم وظیفه دارند در جهت فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی تلاش کنند و تولیدکننده نیز وظیفه دارد در عین رقابت‌پذیری، کیفیت و مرغوبیت کالا، تعیین قیمت مناسب و انجام خدمات پس از فروش در راستای جلب رضایت مشتری گام بردارد.

وی پیرامون وظایف مجلس در تحقق شعار سال، گفت: در سال‌های اخیر قوانینی ازجمله قانون حداکثر استفاده از تولید داخلی در دستگاه‌های دولتی، قانون بهبود فضای کسب‌وکار و قانون رفع موانع تولید در مجلس به تصویب رسیده است و گزارش نظارتی از روند اجرای آن در سال‌های گذشته نیز آماده ارائه در صحن علنی مجلس است.

فولادگر پیرامون وظایف دولت در تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی دولت اجرای این قوانین و رفع تمام موانع موجود بر سر تولید داخلی با رویکردی رقابت‌پذیری و صادرات محوری است؛ دلیل لزوم صادرات‌محور بودن این است که همین مسئله سبب افزایش کیفیت اجناس، تعیین قیمت مناسب و خدمات پس از فروش می‌شود.

وی ادامه داد: از سویی دیگر دولت باید تمام تلاش خود را برای مقابله با قاچاق که عمده‌ترین دلیل ایجاد خلل در تولید داخلی است را انجام دهد و به‌صورت جد با آن برخورد کند تا کمی از مشکلات تولیدکنندگان داخلی کاسته شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی زمینه افزایش تولید و متعاقب آن ایجاد اشتغال را فراهم می‌کند، گفت: دولت می‌تواند با سرمایه‌گذاری و حمایت از کالای داخلی بخش عمده‌ای از مشکل بیکاری موجود در سطح جامعه را مرتفع کند.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: در حالت کلی تحقق شعار "حمایت از تولید داخلی" همکاری همه ارکان جامعه ازجمله دولت، مردم، مجلس و تولیدکنندگان را می‌طلبد که امیدواریم با گرایش مردم به‌سوی استفاده از کالای ایرانی، رفع موانع تولید از سوی دولت و مجلس و افزایش کیفیت و مرغوبیت کالا از سوی تولیدکننده به نحو احسن محقق شود.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، اصفهان به دلایل متعددی همچون زیست‌بوم، از بین رفتن مادی‌ها و نقصان در بعضی از نقاط شهر به‌دلیل ساخت‌وسازهای غیراصولی، شرایط ایده عالی در مواجهه با بحران آب‌گرفتگی ندارد، به دنبال بارش چند روز اخیر در فولادشهر اصفهان برخی از معابر این شهرستان دچار آبگرفتگی شدید شده است، بطوریکه تردد را برای شهروندان و رانندگان مختل کرد. شهروند خبرنگار ما هنگام عبور از یک خیابان آبگرفته در شهر، از این وضعیت فیلمی گرفته و مشکلات شهروندان را با ما به اشتراک گذاشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شهروند خبرنگار هاشمی

دیگر خبرها

  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • بیکاری جوانان از مهم‌ترین معضلات آبادان است
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر