Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@11:10:58 GMT

وهبی الخزری ستاره تیم رن فرانسه است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۷۳۹۵

وهبی الخزری ستاره تیم رن فرانسه است

کاپیتان دو ملیتی تیم ملی تونس با درخشش در ترکیب تیم ملی کشورش مقابل ایران ، از آمادگی خود برای درخشش در جام‌جهانی روسیه پرده برداشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران در قالب یک دیدار دوستانه ، مقابل تیم ملی تونس قرار گرفت و با نتیجه‌ی یک بر صفر شکست خورد . تک گل تونس در حالی به ثمر رسید که وهبی الخزری ؛ کاپیتان این تیم بعد از حرکت انفرادی عالی و نفوذ به عمق دفاع ایران ، شوتی را روانه دروازه کرد که با واکنش خوب بیرانوند این ضربه دفع شد و در ادامه توپ برگشتی با برخورد به پای میلاد محمدی ، درون دروازه ایران قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وهبی الخزری در بازی تیمش ، اصلی ترین عنصر تهاجمی نبیل معلول بود و بسیاری از حملات تونس را طرح‌ریزی کرد . این بازیکن ۲۷ ساله که متولد کشور فرانسه است ، در ۳۱ بازی ۱۱ گل با پیراهن تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و سابقه حضور در تیم‌های پایه‌ی تونس را دارد .

وهبی الخزری که از ابتدا فوتبال خود را در فرانسه گذرانده است ، در حال حاضر به صورت قرضی در تیم رن فرانسه توپ می‌زند و‌ در ۱۷ بازی با پیراهن این تیم ، ۹ گل به نام خود ثبت کرده است. کاپیتان حال حاضر تونس ، یکی از امید‌های این تیم برای حضور قدرتمند در جام‌جهانی است و کادر فنی این تیم آفریقایی ، حساب ویژه‌ای بر روی درخشش وهبی الخزری باز کرده است

تونس در گروه G مسابقات جام‌جهانی با تیم‌های بلژیک ، انگلیس و پاناما بازی می‌کند و در اولین بازی خود مقابل انگلیس قرار خواهد گرفت .

تونس

تونس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تونس وهبی الخزری بیرانوند بیرانوند تیم ملی تونس تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران میلاد محمدی وهبی الخزری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید تیم ملی بارسلونا فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی فوتبال رونالدو فوتبال جهان باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی یورو 2016 علی کریمی برانکو لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب فرانسه از یونان

دولت فرانسه از یونان درخواست کرد تا این کشور در زمان المپیک سامانه موشکی خود را به پاریس انتقال دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقیمانده، آتن با درخواست بی‌سابقه‌ای از سوی فرانسه مواجه شده است.

مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند. بر اساس گزارش‌های روزنامه یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به طور خاص درخواست انتقال سامانه موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

این مذاکرات نوامبر گذشته بین فرانسه و یونان آغاز شد اما از آن زمان تاکنون پیشرفت مذاکرات یا کند بوده یا وجود نداشته است. فرانسه استدلال می‌کند از آنجایی که قصد دارد سیستم‌های ضد هوایی به اوکراین ارائه کند، به کمک متحدان برای تضمین دفاع هوایی زیرساخت‌های حیاتی پاریس در طول بازی‌های المپیک نیاز دارد.

در حالی که آتن هنوز رسما به این درخواست پاسخ نداده اما اعلام شده هرگونه کمک اعطایی به قابلیت‌های دفاعی این کشور لطمه نمی‌زند و فقط برای بازی‌ها استفاده می‌شود. این درخواست اگرچه مستقیماً به اوکراین مرتبط نیست اما به عنوان یک درخواست غیرمستقیم از آتن برای کمک به تلاش گسترده اروپا برای تقویت کیف تلقی می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • نقش حیاتی ستاره جوان تیم ملی در لحظات تعیین‌کننده
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)