Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های استارتاپی درصدد هستند نیاز دیابتی ها در زمینه اعلام هشدار قند خون را مرتفع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، طی برآوردهای مرکز ایده پروری و نوآوری پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران، دستگاه اعلام هشدار قند خون برای کودکان، یکی از نیازهای افراد مبتلا به دیابت محسوب می شود از این رو بناست که استارتاپی برای رفع این نیاز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استارتاپ با عنوان «استارتاپی ها به دیابتی ها حمله کنید» با هدف طراحی و ساخت دستگاهی برای اعلام هشدار قند خون برگزار می شود. 

فراخوان شرکت در این رویداد ۳۱ فروردین ماه است و بعد از داوری طرح هایی که انتخاب می شوند ۶ تا ۹ ماه فرصت دارند در پژوهشگاه غدد و متابولیسم با حمایت های آموزشی و آزمایشگاهی ایده خود را به محصول اولیه تبدیل کنند.

طرح های نهایی آذرماه سال ۹۷ به سرمایه گذاران معرفی خواهند شد. در انتهای دوره طرح ها ارائه می شوند تا با سرمایه گذاری سرمایه گذاران به تولید برسند و نیاز افراد مبتلا به دیابت  مرتفع شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با تقدیر از بخش‌های مختلف یاد و خاطره شهدای والامقام استان را گرامی داشت و افزود: مازندران رتبه خوبی را در دفاع از ارزش‌های اسلامی کسب کرده است و در المپیادها و رشته‌های ورزشی جزو استان‌های برتر است.

وی با بیان اینکه وجود نیروی انسانی قوی، علمی و فهمیم عامل و منشأ توسعه در استان به شمار می‌رود، افزود: مبارزه با فساد و ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری در کشور نیاز امروز جامعه است و در سنگر جدید نیز در این راه تلاش خواهم کرد.

وی از حمایت‌های مردم مازندران تقدیر کرد و با تبریک به استاندار جدید افزود: با تلاش‌های آقای نوری در دوران وزارت آموزش و پرورش، مازندران به عنوان مرکز و پایلوت آموزشی در کشور انتخاب شد.

حسینی پور، انتخاب یوسف نوری را برای مازندران درست و به جا برشمرد و گفت: همه تشکل‌های سیاسی و اجتماعی باید برای تعالی استان مازندران تلاش کنند.

کد خبر 6086362

دیگر خبرها

  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»