Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:20:12 GMT

تمرکز بر رفع عیب در محل در خدمات نوروزی امداد خودرو

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۷۶۸۲

تمرکز بر رفع عیب در محل در خدمات نوروزی امداد خودرو

مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: در ارائه خدمات امداد خودرو ایران، اولویت و تاکید ما بر رفع اشکال خودرو در محل هست تا هموطنان و مسافران نوروزی بتوانند به سفر خود ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، رضا حسینی اظهار کرد: در همین راستا در خدمات نوروزی امسال تاکنون بیش از ۸۰ درصد امدادهای ارائه شده در محل بوده و تنها ۲۰ درصد شامل حمل به نمایندگی یا تعمیرگاه مورد نظر مشتری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تبلیغات و اطلاع‌رسانی صورت گرفته پیرامون استفاده از امدادخودروهای مجاز، میزان استفاده هموطنان از خدمات امداد خودرو ایران افزایش پیدا کرده و ارائه خدمت به ۱۵۰۰ خودرو غیر ایران خودرویی نیز از این مساله ناشی شده است.

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو با همکاری شرکت امداد خودرو ایران طرح خدمت‌رسانی نوروز ۹۷ را از ۲۶ اسفند آغاز کرده و تا روز ۱۴ فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهند کرد.

هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودرویی می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  کمیته امداد برای  توانمند ساز کردن خانواده‌های تحت حمایت در تلاش است که بتواند خدمات مختلفی را ارائه ‌دهد.

او‌در ادامه تصریح کرد: خدمات کمیته امداد تنها معیشت، مسکن ،پوشاک،اشتغال نیست، بلکه خدمات مشاوره ای هم جزو اولویت‌های خدمت رسانی در توانمند کردن جامعه هدف تحت حمایت وجود دارد.

پرپنچی گفت: مشاوره سبب می‌شود خانواده‌هایی که از مسیر توانمندی خارج می‌شوند به این مسیر بازگردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: یکی مهم ترین و اصلی ترین  مؤلفه‌های توانمندسازی خوداتکایی، خودباوری و تقویت امور فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت است.

او گفت: اگر راهنمایی و مشاوره نباشد به هدف مورد نظر نخواهیم رسید. یکی از موارد توانمند سازی اقتصادی بوده، اما بحث مشاوره، اجتماعی است که می‌تواند فرد را برای تحقق توانمندی آماده کند.

پرپنچی تصریح کرد: به همین دلیل برای بالا بردن کیفیت و روند مناسب اقدام به  راه اندازی برخی  مراکز کرده ایم که بتوانیم کنترل کافی را داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • سرگرمی جدید خودرویی
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است