Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز با حضور در مرکز توانبخشی و مراقبتی معلولان ذهنی نیلوفران آبی شهر بوشهر معلولان را مورد لطف، تفقد و محبت قرار داد.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از تلاش پرستاران در مراقبت از معلولان ذهنی اظهار داشت: امروز با حضور در مرکز نگهداری معلولان ذهنی بوشهر ضمن بازدید و عیادت از این معلولان، خدمات پرستاران در نگه‌داری از این عزیران مورد تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله صفایی‌بوشهری با تاکید بر سرکشی مداوم قشر‌های مختلف مردم از معلولان افزود: خیران و گروه‌های اجتماعی با حضور در این مراکزبه شکرانه سلامتی فرزندان به معلولان کمک کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر قدرشناسی انسان‌ها از نعمت سلامتی گفت: با حضور در این مراکز انسان بیشتر قدر نعمت سلامتی فرزندان و خانواده خود می‌داند به همین سبب شکرانه این نعمت، سرکشی و کمک به این عزیزان است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر، حضور در این مراکز را توفیق و سعادت دانست و تصریح کرد: حضور در این مراکز برای انسان یک درس و برای امثال بنده یک وظیفه است.

آیت الله صفایی‌بوشهری از خدمات تمام کارکنان مراکز زیر‌نظر بهزیستی که در خدمات‌رسانی به جامعه هدف تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.
امام جمعه بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز نگهداری از معلولان ذهنی بوشهر آنان را مورد تفقد خویش قرار داد و برای همه مردم آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

انتهای پیام/ م

خیران به شکرانه سلامتی به معلولان کمک کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • ۸ نفر از اعضای یک خانواده با قارچ مسموم شدند
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد