Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نورمحمدی بازیکن سپیدرود گفت: چند سال پیش، قبل از بازی با الشباب عید را در اردوی پرسپولیس بودم. در آن بازی شش گل به الشباب زدیم. بازیکنان همه به هم عیدی می‌دادند و توقع داشتیم هر چقدر به دیگری عیدی دادیم همانقدر عیدی بگیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا نورمحمدی بازیکن سپیدرود برای سال ۹۷ برنامه‌های زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بقا در لیگ برتر موضوعی است که او به شکل جدی برایش برنامه ریزی کرده است. گفت‌وگوی نوروزی نورمحمدی را در زیر می‌خوانید:

*سال قبل برای شما چطور بود؟

سال خوبی نبود. نه از نظر ورزشی برای من خوب بود و نه از بعد اجتماعی برای سایر مردم ایران. سال ۹۶ به نظرم واقعا مردم تحت فشار بودند. اتفاقات بدی برای هموطنان افتاد. سال ورزشی بدی هم برای من بود. ولی همین که سلامت هستم خدا را شکر. آنقدر تحت فشار بودم که از نیم فصل دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم، ولی باز هم شرایط به گونه‌ای پیش رفت که به سپیدرود پیوستم. در کل سالی نبود که علاقه داشته باشم در موردش صحبت کنم.

*برای سال جدید چه آرزویی داری؟

سال جدید سالی فوتبالی است. امیدوارم از روز اولش خوب باشد و تیم ملی هم در جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد. ان‌شاءالله مردم روز‌های خوبی را ببینند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای همه رخ دهد.

*سر سفره هفت سین برای خودت چه چیزی را آرزو کردی؟

آرزو کردم حالا که به سپیدرود آمدم بهترین عملکرد را داشته باشم و بتوانم به بقا این تیم در لیگ برتر کمک کنم. به هر حال مردم به بازیکنان امید بسته‌اند. من و چند نفر دیگر هم در اواسط کار آمدیم و شاید این توقع وجود داشته باشد که آمده‌ایم تیم را حفظ کنیم. پس آرزو می‌کنم حالا که مردم به من و دیگران اعتماد کردند، تیم را حفظ کنیم و سال خوبی را برایشان رقم بزنیم. آرزو می‌کنم سپیدرود بماند تا برابر مردم رشت و خود علی آقا کریمی رو سفید شوم. در آخر هم طبق معمول آرزوی سلامتی خانواده‌ام را دارم.

*برنامه‌ات برای نوروز چیست؟

این بار عید را در رشت هستیم و چون بازی سختی در پیش داریم به دنبال تمرین بهتر هستیم. شیرینی عید امسال این است که می‌خواهیم استقلال را شکست دهیم و سه امتیاز خانگی را حفظ کنیم.

*در عیدی دادن دست و دلباز هستی؟

امسال سعی می‌کنم خوب عیدی بدهم. همیشه عیدی داده‌ام. باید باید ببینیم چند نفر عیدی گیرنده داریم.

*خاطره بامزه‌ای از عید برایمان بگو؟

چند سال پیش، قبل از بازی با الشباب عید را در اردوی پرسپولیس بودم. در آن بازی شش گل به الشباب زدیم. بازیکنان همه به هم عیدی می‌دادند و توقع داشتیم هر چقدر به دیگری عیدی دادیم همانقدر عیدی بگیریم. خلاصه این که از این جیب به آن جیب بود و همین موضوع جو شادی را در تیم بوجود آورده بود. انگار خودمان به خودمان عیدی می‌دادیم. آن سال تنها سالی بود که در اردو بودیم و یکی از بهترین عیدهایم بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند

ده روسی لیاقت سرمربیگری در رم را دارد و کارش را هم خوب انجام می‌دهد.

طرفداری | فرانچسکو توتی، اسطوره رم از پیشرفت دنیله ده روسی به عنوان سرمربی جالوروسی صحبت کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست صمیمی و هم‌تیمی سابقش در رم که هم‌اکنون هدایت این باشگاه ایتالیایی را برعهده دارد صحبت کرده و گفته که دوست دارد ده روسی در رم بماند.

امیدوارم او برای مدت طولانی در رم بماند. اول به خاطر اینکه او لیاقتش را دارد و دوم به این معنی است که او کارش را خوب انجام می‌دهد.

من برای آینده باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم رم دوباره به رقابت‌های مهم برگردد چون شهر و هوادارانش لیاقتش را دارند.

آینده رم؟ او مربی فوق‌العاده‌ای است و ما شاهد آن هستیم. اگر قرار بود مدیر شوم نمی‌دانم، در حال حاضر در رم ایده‌های دیگری دارند، انتخاب‌های دیگری می‌کنند و به من ربطی ندارد. در غیر این صورت اینجا نمی‌بودم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • فیلم| از آرزو تا واقعیت؛کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در چایخانه امام رضا(ع)
  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!