Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار بوشهر گفت: شهرستان ساحلي ديلم داراي ظرفيت‌هاي مهمي در جذب گردشگر است که در اين راستا با تخصيص اعتبارات لازم زيرساخت‌هاي اين شهر توريستي توسعه مي‌يابد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، عبدالکريم گراوند در بازديد از کمپ‌هاي اسکان مسافران نوروزي در شهرستان ديلم با بيان اينکه اين شهرستان در تمام فصول سال به ويژه در ايام تعطيلات گردشگران بي‌شماري پذيرا است اظهار داشت: وجود شرايط مناسب آب و هوايي، سواحل زيبا و جاذبه‌هاي متعدد سبب هدف سفر گردشگران و ميهمانان نوروزي مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اقدامات خوبي در راستاي خدمات‌رساني به مسافران نوروزي در ديلم انجام شده است تصريح کرد: نقاط مختلف استان بوشهر از جمله شهرها و روستاهاي ساحلي بيشترين جذب گردشگر دارد که ديلم علاه بر ساحل از موقعيت ويژه‌اي در اين راستا برخوردار است.
استاندار بوشهر توسعه خدمات و امکانات زيرساخت گردشگري در ديلم را مورد تاکيد قرار داد و افزود: شهرستان توريستي ديلم در راستاي توسعه همه جانبه و وجود زيرساخت‌هاي گردشگري از ظرفيت مهمي در اين بخش دارد.
گراوند با اشاره به توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري تاکيد کرد: شهرستان ساحلي ديلم داراي ظرفيت‌هاي مهمي در جذب گردشگر است که در اين راستا با تخصيص اعتبارات لازم زيرساخت‌هاي اين شهر توريستي توسعه مي‌يابد.
رئيس کميته تبليغات و اطلاع‌رساني ستادهماهنگي خدمات سفر شهرستان ديلم نيز از تشکل ستاد اسکان در اين شهرستان خبر افزود: ستاد اسکان شهرستان ديلم در نخستين روز سال 1397 در مجموع 2 هزار خانوار براي اسکان پذيرش کرده است.
وي با بيان اينکه شهرستان ديلم در شمالي‌ترين نقطه استان بوشهر قابليت‌ها و ظرفيت‌هاي بسيار مهم گردشگردي دارد خاطرنشان کرد: ساحل زيياي ديلم و ماسه‌هاي نرم آن سبب شده تا مسافران نوروزي از دريا و هواي مطبوع بهاري لذت ببرند و به قايق سواري، اسب سواري، موتورسواري و ماشين سواري روي ماسه‌هاي نرم ساحلي بپردازند.
استاندار بوشهر در اين سفر پس از حضور در گلزار شهدا و اداي احترام به شهداي شهرستان ديلم از اورژانس 115، خدمات امدادگران هلال احمر، کمپ‌هاي انتظامي، امداد و نجات و اسکان ميهمانان نوروزي بازديد و از نحوه خدمات رساني به گردشگران قدرداني کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۴ میلیون گردشگر نوروزی به استان بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: از آغاز سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار مسافر و گردشگر در مناطق مختلف استان بوشهر اسکان یافته‌اند. - اخبار استانها -

اسماعیل سجادی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از تکمیل مراکز اقامتی استان خبر داد و اظهار داشت: تخت‌های هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مهمانسراها، بوم‌گری‌ها و کلاس‌های مدارس از اقامت مسافران تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه کمپ‌های مختلف توسط شهرداری‌های استان بوشهر برای اسکان مسافران ایجاد شده است گفت: از 24 اسفند تاکنون 4 میلیون و 150 هزار مسافر وارد استان بوشهر شده‌اند و اقامت کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از ارتقا جایگاه استان بوشهر در جذب گردشگر در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق اعلام دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، استان بوشهر در زمینه جذب گردشگر و ورود مسافر در ایام نوروز با یک پله صعود در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.

سجادی‌منش بیشترین ورود و اسکان گردشگران را به ترتیب در شهرستان‌های گناوه، بوشهر و دیلم دانست و بیان کرد: موج سوم ورود مسافران و گردشگران به استان بوشهر در روزهای انتهای ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات عید فطر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای آرامش و آسایش گردشگران در سفر به استان بوشهر گفت: با مشارکت دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به جاذبه‌های گردشگری این استان خاطرنشان کرد: استان بوشهر علاوه بر سواحل 970 کیلومتری خلیج فارس، آثار تاریخی و موزه‌های مختلف پذیرای مسافران و گردشگران هستند و این درحالی است که مهمان‌نوازی مردم استان، بازار کالاهای ملوانی و ته لنجی، آب و هوای مطلوب زمینه ماندگاری و اقامت مسافران افزایش داده است.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • ورود ۴ میلیون گردشگر نوروزی به استان بوشهر
  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  • استان بوشهر رتبه سوم جذب گردشگر و ورود مسافر در کشور را دارد
  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • ۱۹ هزار نفر در مدارس شهرستان دیلم اسکان یافتند
  • ۲ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های بندر امام حسن نجات یافتند