Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:25:59 GMT

کشف 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۸۱۳۲

کشف 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان استان محل دپوی سوخت در لابه لای جنگل های دریایی حرا در جزیره قشم شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از محل،دو فروند شناور حامل ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:افزایش تعداد عملیات های مرزی،تغییر تاکتیک،پوشش و کنترل کامل نوار مرزی و همچنین جلب همکاری مرزنشینان و همکاری اطلاعاتی خوب مردم با مرزبانان،موجب کاهش جرائم و تخلفات مرزی و ارتقای سطح امنیت منطقه شده است.

انتهای پیام/ف

کشف سوخت قاچاق در جزیره قشم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۸۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا

سرهنگ حمید باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی مرزداران گروهان مرزی خانبلاغی آستارا مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی سرقتی در محور آستارا به اردبیل موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در اقدامی عملیاتی خودروی سمند را که راننده آن دارای سابقه سرقت بوده در حین ورود به این شهرستان متوقف کردند.

جانشین هنگ مرزی آستارا از دستگیری سارق خودرو در این عملیات خبر داد و در پایان از شهروندان خواست ضمن مجهز نمودن وسایل نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مأمورین اطلاع دهند.

کد خبر 6063026

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • توقیف خودروی سرقتی و سارق سابقه دار توسط مرزبانان آستارا
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر با ۳.۵ تن تریاک در سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بردسیر