Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: یک میلیون و 423 هزار و 650 نفر شب اقامت از 27 اسفند تا سوم فروردین در این استان به ثبت رسید.

فائقه اتابک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اقامت شب در همسنجی با مدت مشابه سال قبل 57 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: 765 هزار و 218 نفر در مدت یاد شده وارد استان ساحلی هرمزگان شده اند که در همسنجی با سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.
وی خاطر نشان کرد: دراین مدت 65 درصد ظرفیت 4 هزار و 300 تخت خوابی 24 هتل هرمزگان، 80 درصد ظرفیت 500 تخت 12 میهمان پذیر و 75 درصد ظرفیت 400 تخت خوابی 9 هتل آپارتمان هرمزگان اشغال شده است.
وی گفت: طرح نوروزی سفرهای دریایی در هرمزگان از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه می دارد ، ۵۳ فروند شناور مسافری و ۶۵ فروند شناور حمل خودرو(لندینگ کرافت) در شهرستان‌ ها و جزیره های استان تردد می ‌کنند.
وی بیان داشت: یک میلیون و 117 هزار و 943 تردد و 558 هزار و 952 ورود به جزایر از 25 اسفند تا سوم فروردین ثبت شده است.
به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، در مدت یاد شده 91 هزار و 505 خودرو توسط لندینگ کرافت ها وارد جزایر هرمزگان شده اند.
اتابک یاد آور شد: ورود 173 هزار و 574 مسافر نوروزی و 592 هزار و 957نفر شب اقامت فقط در سوم فروردین سال جاری در هرمزگان به ثبت رسید.
3219 / 6048
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نوروز 97 اقامت شب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی

ذوقی با بیان اینکه تورم نقطه به نقطه درصد تغییر شاخص قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد گفت: تورم نقطه به نقطه فروردین ماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی که به ۶۳.۹ درصد رسید در فروردین ماه ۱۴۰۳ به کمتر از ۳۰ درصد کاهش یافت.

 ذوقی اظهار کرد: نتایج حاصل از گزارش شاخص قیمت مصرف کننده حاکی از آن است که خانوار‌های آذربایجان شرقی سال جدید را با کاهش تورم آغاز کردند.

وی افزود: براساس این شاخص خانوار‌های استان در فرودین ماه ۱۴۰۳ به طور میانگین حدود ۲۹.۹ درصد بیشتر از فروردین ماه ۱۴۰۲ برای خرید یک «مجموعه کالا‌ها و خدمات یکسان» هزینه کردند.

ذوقی با بیان اینکه تورم ماهانه خانوار‌های استان نشان دهنده درصد تغییر عدد شاخص قیمت نسبت به ماه قبل است گفت: در فروردین ماه ۱۴۰۳ تورم ماهانه خانوار‌های استان برابر ۲.۹ درصد بود که در مقام مقایسه با اسفند ماه سال گذشته ۰.۹ درصد افزایش داشت که به نظر می‌رسد به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید نوروز و تغییر در سطح ارائه خدمات و کالا‌ها باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • صادرات ۱۴۷ هزار تن انواع کالا از گمرکات مازندران
  • صادرات ۷۰ قلم کالا از مازندران
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی