Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گلستان گفت: ۵ فیلم پرمخاطب جشنواره فجر روی پرده سینماهای استان گلستان اکران می‌شوند. ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، زمان کاشفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دایر بودن سینماها در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: فیلم‌های پرمخاطب جشنواره فجر در ایام نوروز در سینماهای گلستان اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور سینمایی حوزه هنری گلستان تاکید کرد: به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، مصادره به کارگردانی مهران احمدی، لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان، لانه زنبور به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و انیمیشن فیل‌شاه از هادی محمدیان در سینماهای گلستان به نمایش در می‌آیند.

زمان‌کاشفی تصریح کرد : سینماهای گلستان از ساعت 9 صبح تا 22پذیرایی هنردوستان گلستانی است و امیدواریم با استقبال مردم سانس‌های ویژه در سینماهای گلستان داشته باشیم.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری گلستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون 4 سینمای دولتی در گلستان فعال است و سینماهای بهمن و عصر جدید گرگان نیز 2 سالن دارند خاطرنشان کرد: ظرفیت سینماهای عصر جدید 510 صندلی، سینما بهمن 510، هجرت گنبد 470 و بهمن آزادشهر نیز 380 تا صندلی دارد، سینمای کاپری نیز دو سالن هرکدام به ظرفیت 200 تا دارد که در مجموع بیش از 2هزار صندلی در سینماهای استان گلستان وجود دارد.

وی تاکید کرد: اداره‌ها و سازمان و ارگان‌ها باید نسبت به بخش فرهنگی بیشتر کار کنند، مشتری انتظار دارد سالن با کیفیت باشد و از لحاظ اقتصادی نیز سینما در سبد کالا آن خانوار قرار گیرد واداره ها طبق دستورالعمل می توانند از بودجه فرهنگی خود استفاده کنند و سینما را در سبد کالای خانواده زیر مجموعه خود قرار دهند تا تعامل بین سینمادارها و خانواده ها برقرار شود، با این کار از فیلم ها نیز حمایت می‌شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان گلستان تأکید کرد: در استان این توان و پتانسیل وجود دارد تا فیلمی که در سطح کشور اکران می‌شود بر روی پرده بیاید.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان