Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت:برای نخستین بار در کشور اُپرای عروسکی رستم و سهراب استاد قریب‌پور در شهر مشهد اجرا می‌شود.

نرگس شالچیان افزود: استاد قریب‌پور در بیش از ۸۰ کشور اروپایی اُپرای عروسکی رستم و سهراب خود را اجرا کرده است که به همت شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور، این اُپرا در مشهد با ۳۰ عروسک گردان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه این کاروان امروز به مشهد رسیده است، گفت: این برنامه هفتم و هشتم فروردین در مجتمع امام رضا (ع) واقع در پارک ملت برگزار می‌شود٬ علاقه‌مندان می‌توانند از پنجم فروردین بلیت این نمایش را از سایت مشهد گیشه تهیه کنند.
او تصریح کرد: این برنامه فاخر به مناسبت روز جهانی تئاتر اجرا می‌شود و شامل یک اکران در ساعت 19 روز هفتم فروردین و دو اکران در ساعت 18 و 21 روز هشتم فروردین است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: درآمد شهرداری قم در فروردین امسال در حوزه نقدی و غیرنقدی، تحقق ۷۹ درصدی داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محمد وحید نیا، امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد با اشاره به درآمد پیش‌بینی شده برای فروردین ماه مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: در مجموع ۷۹ درصد این درآمد محقق شده که در حوزه نقدی ۷۴ درصد و در حوزه غیر نقدی ۹۶ درصد تحقق داشتیم.

وی با اشاره به عملکرد مناطق هشت‌گانه شهرداری قم در حوزه درآمد نقدی فروردین ماه افزود: منطقه یک شهرداری قم ۸۶ درصد، منطقه دو ۸۵ درصد، منطقه سه ۱۰۲ درصد، منطقه چهار ۱۰۴ درصد، منطقه پنج ۶۵ درصد، منطقه شش ۱۰۱ درصد، منطقه هفت ۳۱ درصد و منطقه هشت شهرداری قم به ۷۰ درصد درآمد پیش بینی شده برای فروردین رسیده‌اند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه مجموع درآمد وصولی شهرداری قم در فروردین ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه نقدی است، خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۲ میلیارد تومان درآمد در شهرداری قم ایجاد شده است.

وحیدنیا با اشاره به درآمد غیرنقدی مجموعه شهرداری قم در فروردین، گفت: در این زمینه منطقه سه شهرداری قم ۱۵۶۳ درصد تحقق بودجه داشته است.

وی با اشاره به عملکرد ۸۵ درصدی منطقه چهار شهرداری قم در حوزه درآمد غیرنقدی، افزود: منطقه هشت شهرداری قم نیز ۱۰۵ درصد تحقق درآمد غیر نقدی را در فروردین رقم زده است.

کد خبر 747466

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مشهد اجرا می‌شود
  • هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ‌سازی راه حلی برای حفظ محیط‌زیست
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد