Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@02:32:29 GMT

مشت زنی علیرام نورایی و کامران تفتی به یکدیگر +عکس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۸۸۵۵

مشت زنی علیرام نورایی و کامران تفتی به یکدیگر +عکس

صراط: ویژه برنامه «وقتشه» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و مقداد مومن نژاد و با اجرای کامران تفتی امشب میزبان علیرام نورایی است. کامران تفتى مجرى این برنامه، شب گذشته نیز میزبان عباس غزالی بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وقتشه تفاوت هایى در سرى نوروزى خود دارد یکی از آنها معرفى آداب و سنن اقوام مختلف در بخش موسیقى است که خود فضاى شادى را به وجود آورده و میزبانان استودیو را نیز با لباس محلى تماشاچى کامران تفتى کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا گروه آذربایجانى به خوانندگى آیهان در قسمت گذشته با رقص و پایکوبى محلى این اقلیم لحظات شادى را به وجود آوردند که در کمتر برنامه اى شاهد آن هستیم.

وقتشه هرشب ساعت 20 روى آنتن شبکه نسیم می‌رود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا کفاش‌زاده اظهار کرد: با توجه استقبال بسیار خوب مردم شهرستان بردسکن از همایش ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که همه ساله به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود امسال نیز با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مسئولان برنامه‌ریزی شده است این همایش برای سیزدهمین سال در چهاردهم تیر ماه به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن افزود: جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی اولیه این همایش در شهرستان برگزار شده است و یک جلسه دیگر نیز در اداره کل ورزش جوانان استان برگزار می‌شود و امید است بتوانیم امسال نیز  با شکوه‌تر از سال‌های گذشته این همایش را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: این رویداد ملی ورزشی به یک برند تبدیل شده است و نام بردسکن با ورزش‌های پهلوانی و زورخانه کشور بلند آوازه شده است.

کفاش زاده گفت: خوشبختانه این همایش ملی در تقویم اجرایی فدراسیون ثبت شده است و از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این هستیم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که سال گذشته معاون وزیر ورزش و جوانان برای این همایش  قول داده بود تحقق پیدا کند.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زودخانه‌ای شهرستان بردسکن اظهار کرد: امسال برنامه ریزی شده است از بیش از ۲۵ استان کشور و ۴۵ شهر با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر این همایش کشوری در بزرگ‌ترین گود روباز کشور واقع در پارک ولیعصر بردسکن در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شود.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • کشاورزان تفتی بقایای هرس شده درختان خود را جمع آوری کنند
  • ذوق زدگی حامد سلطانی از مشهدی صحبت کردن کامران تفتی (فیلم)
  • فیروزپور در حضور کامران قاسمپور هم مدعی قهرمانی جهان است
  • استان سمنان میزبان ریاست جمهور خواهد بود