Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت حیدریه - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه از اعزام کاروان راهیان نور این شرکت به تعداد 44 نفر خبر داد.

علی نیرویی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی پنج مرحله به مناطق عملیاتی اعزام دارد که در دومین مرحله جمعی از هکاران ما به همراه خانواده خود عازم یادمان مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امسال پنجمین سالی است که همکاران بسیجی پایگاه آیت الله کاشانی منطقه تربت حیدریه در این سفر معنوی شرکت می کنند، گفت: مدت زمان حضور در مناطق عملیاتی تا هشتم فروردین ماه جاری و با هدف ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نیز تجدید میثاق با آرمانهای شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس می باشد.
نیرویی افزود: در این اردو زایران سرزمین نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان شامل: طلائیه، هویزه، شلمچه، اروند (منطقه عملیاتی والفجر 8)، خرمشهر و آبادان، معراج الشهدای اهواز، دهلاویه، سوسنگرد، بستان، تنگه چذابه، فکه، منطقه عملیاتی فتح المبین و نیز پادگان دوکوهه اندیمشک بازدید خواهند کرد.
وی همچنین گفت: در این سفر معنوی زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در قم، حرم مطهر حضرت شاه عبدالعظیم حسنی و حرم مطهر حضرت امام(ره) و بهشت زهرا در تهران، گنجانده شده است.
از سال 77 اعزام کاروان های راهیان نور در سراسر کشور آغاز شده و همه ساله از تربت حیدریه حدود 800 نفر در ایام نوروز از مناطق عملیاتی جنوب و حدود 400 نفر در ایام تابستان از مناطق عملیاتی غرب بازدید می کنند.
6121/1744

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نوروز96 كاروان راهيان نور تربت حيدريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی