Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@03:53:36 GMT

تورهاي ارزان داخلي را از ما بخواهيد!

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۱۹۰۳۵

تورهاي ارزان داخلي را از ما بخواهيد!

خبرگزاري آريا- سفر با تورهاي ارزان به اقسانقاط کشور امروزه يکي از روياهاي اکثريت گردشگران عزيز مي باشد. در واقع با استقبال بي سابقه گردشگران از تورهاي مسافرتي (خارجي يا داخلي) در سال هاي اخير بر نرخ تورها به طور صعودي سال به سال افزوده شده، حال در اين شرايط ارائه تورهاي اران براي رفاه حال گردشگران مطمعنا با جلب رضايت مشتريان عزيز همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع در فضاي رقابتي ممکن بين شرکت هاي مسافرتي و آژانس هاي تابعه آنها جلب مشتري بالاترين هدف ممکن بوده که مطمعنا يکي از راه هاي موجود براي جلب مسافرين و گردشگران توسط آژانس هاي مسافرتي نيز ارائه آفرهاي ارزان قيمت و استثنائي براي مخاطبين خود خواهد بود.

در حال حاضر همانطور که مي دانيد تورهاي مسافرتي به طور کل به صورت زميني يا هوايي ارائه مي شوند. نوع زميني بيشتر براي مقاصد طبيعت گردي و خريدهاي مسافرين مورد استقبال قرار مي گيرد در حالي که تورهاي هوايي بيشتر جنبه توريستي و گردشگري داشته و به همين دليل از جانب گردشگران هم بيشتر مورد توجه قرار مي گيرد. در هر صورت چنانه قصد سفر با تورهاي مسافرتي به بهترين نقاط گردشگري ايران را داريد، کافيست فقط يه سري به وبسايت مرجع گردشگري ما به آدرس http://تورکيش-تورمشهد.com/ مراجعه نموده و از آفرهاي ارزان تورهاي داخلي که توسط معتبر ترين آژانس هاي مسافرتي ارائه مي شوند.

جزيره کيش امروزه با توجه به جاذبه هاي گردشگري فراوان و هيجان انگيز خود جايگاه ويژه اي را در بين علاقمندان به سفر پيدا کرده است. اين جزيره در ساليان اخير با توجه به پيشرفت هاي خود در زمينه مسائل گردشگري و احداث هتل هاي شيک و لوکس و نيز مراکز تفريحي جذاب باعث شده تا نگاه مسافرين و گردشگران عزيز هموطن و حتي خارجي را به سمت خود جلب کند. اين جزيره در تعطيلات ساليانه بويژه در ايام نوروز به عنوان يکي از پاتوق هاي نوروزي مسافرين و گردشگران داخلي مطرح است از اين رو با استقبال بيش از اندازه مسافرين از تورهاي نوروزي کيش امکان خريد آفرهاي تور ارزان کيش به ندرت امکان پذير است. اما مي توان اين مژده را به شما داد که در صورت خريد تورهاي کيش که معمولا توسط آژانس هاي مسافرتي قبل از تعطيلات نوروز پيش فروش مي شود مي توان با پايين ترين قيمت ها به کيش رفت و سفري هيجان انگيز و در عين حال ارزان را به جنوب کشور تجربه کرد.

جالب است بدانيد که تورهاي کيش از شهرستان هاي بزرگ هم که در ساليان اخير طرفداران بسياري يدا کرده اند، علاوه بر تهران نيز قابل ارائه هستند. اين تورها از اکثر کلان شهرهاي کشور در اختيار مردم قرار مي گيرند. به عنوان مثال تور کيش از مشهد که يکي از پر طرفدارترين تورهاي کيش از شهرستان به حساب مي آيد را شما به راحتي با مراجعه به وبسايت ما که در مطالب فوق نيز به ان اشاره شد، مي توانيد آفرهاي آن را دريافت کنيد. البته علاوه بر مشهد ساير کلان شهر ها همچون شيراز هم کيش را براي سفر به به ساير نقاط ايران ترجيح مي دهند از اين رو تور کيش از شيراز هم در زمره تورهاي پرطرفدار ايران قرار دارد.

بعد از کيش بايستي به شهر پر اهميت مشهد هم اشاره کنيم که به جرات مي توان گفت در ايام تعطيل سال و بويژه در نوروز همه ساله طبق امار و ارقامي که پس از تعطيلات نوروز ارائه مي شود در زمره سه مقصد پرترافيک سال قرار دارد و گردشگران بسياري را به سوي خود مي کشاند. طبيعي است که با اين سيل عظيمي مسافران که در نوروز به سمت مشهد جاري مي شود بر ميزان استقبال از تورهاي مشهد هم به طور چشمگيري افزوده شود از اين رو بالا رفتن نرخ هاي تور براي اين شهر در ايام نوروز هم امري طبيعي است س مي توان نتيجه گرفت که سفر به مشهد در ايام نوروز با تور ارزان مشهد به ندت امکان پذير بوده و براي رسيدن به اين هدف بايستي از مدت ها قبل دست بکار شد و از پکيج هاي پيش فروش شده تورهاي مشهد که توسط آژانس هاي مسافرتي ارائه مي شوند استفاده نمود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی

تعداد تماس‌های روزانه در زمان حج ۱۴۰۲ به بیش از ۱ میلیون تماس رسید. علاوه‌بر این، بسیاری از حجاج ارز مسافرتی خود را سال گذشته از طریق اپلیکیشن بله خریداری کردند. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی اپلیکیشن بله، حجاج امسال می‌توانند به راحتی ارز مسافرتی خود را همانند ادوار گذشته از اپلیکیشن بله تهیه کنند. تماس صوتی و تصویری به صورت فردی و گروهی از دیگر قابلیت‌‌های بله برای حجاج است تا تجربهٔ این سفر معنوی را با اعضای خانواده‌ و دوستان‌ خود به اشتراک بگذارند.


امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ حضور اپلیکیشن بله در عربستان، اضافه کرد: «با توجه به محدودیت‌هایی که کشور عربستان برای برقراری تماس اینترنتی دارد، حجاج ایرانی بهتر است از پیام‌رسان‌هایی استفاده کنند که قابلیت ارسال و دریافت کد به عربستان را دارد. اپلیکیشن بله این امکان را دارد و حجاج می‌توانند به راحتی با دسترسی به بله، از آن استفاده کنند.»
 

به نقل از روابط‌عمومی این اپلیکیشن، ویژگی‌ مهمی از قبیل تماس گروهی تا 20 نفر وجود دارد که می‌تواند برای هماهنگی بین اعضای کاروان یا عوامل کاروان با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرد. ارزمسافرتی هم از دیگر ویژگی‌های شناخته شدهٔ بله محسوب می‌شود که افراد قبل از شروع سفر خود می‌توانند از بله دریافت کنند.

برای دریافت ارز مسافرتی ابتدا باید بلیط هواپیمای سفر تهیه شود؛ سپس با مراجعه به اپلیکیشن بله، در زبانهٔ خدمات، بخش خدمات بانکی و انتخاب ارز مسافرتی، مراحل دریافت ارز، آغاز می‌شود.

بعد‌ از انجام مراحل خرید ارز مسافرتی، مسافران با داشتن کد 15 رقمی شناسۀ فروش، می‌توانند ارز خود را در فرودگاه‌های بین‌المللی از دستگاه‌های خودپرداز بانک ملّی ایران دریافت کنند.

اپلیکیشن بله، پیام‌رسان رسمی بانک ملّی ایران، با هدف تبدیل شدن به زیست‌بوم دیجیتال مردم ایران در تلاش است که مردم تمامی نیاز‌های ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خود را با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.
 

دیگر خبرها

  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • بله همراه با حجاج در سرزمین‌ وحی
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • حذف دوباره قطار سریع السیر یزد
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • گره اندر گره
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی