Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمودی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با بیان این خبر گفت: مسابقات بین المللی جودو آلمان در رده های سنی نوجوانان و جوانان، صبح امروز ۴ فروردین ماه در شهر برمن این کشور آغاز شد.

وی با اشاره به حضور ۳نماینده خراسان رضوی به همراه تیم های ملی جودو نوجوانان و جوانان کشور در این رقابتها، افزود: محمد مهدی راستگر نوجوان ارزنده سنگین وزن استان در روز نخست این مسابقات توانست مدال برنز وزن +۹۰ کیلوگرم را برای کشورمان به رامغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راستگر در جدول۱۴ نفره این وزن ابتدا جودوکار کشور بلژیک را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی رسید و با قبول شکست برابر حریف روس خود به جدول شانس مجدد راه یافت، سپس با ضربه فنی جودوکار آلمانی صاحب گردن آویز برنز شد.

وی بیان کرد: علی قلی پور و علی پرهیزگار دیگر نمایندگان استان هستند که تیم ملی جوانان کشور را اوزان منهای ۶۰ و ۱۰۰ کیلوگرم همراهی می کنند و صبح فردا یکشنبه ۴فروردین ماه بر روی تاتامی برمن آلمان می روند.

گفتنی است، بیش از ۹۰۰جودوکار نوجوان و جوان از ۲۲ کشور، در این رقابتها شرکت میکنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان جدول جودو خراسان رضوی وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

بیشتر بخوانید: گیتی آذرپی درگذشت + سوابق

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228577 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید