Web Analytics Made Easy - Statcounter

شكور پورحسين، نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس شورای اسلامی در ديدار فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با تبريک سال نو و تجليل از تلاش ها و خدمات كاركنان خدوم و مخلص نيروی انتظامی افزود: نيروی انتظامی در خط مقدم توسعه آرامش اجتماعی، توليد و حفظ امنيت و مبارزه با ناامنی و كجروی ها قرار داشته، كه اين موضوع تجلی حساسيت و رسالت خطير پليس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ناجا را يكی از سازمان های افتخارآفرين در نظام اسلامی توصيف كرد و افزود: پليس مدبرانه، هوشمندانه و متعهدانه و با تلاش جهادی امنيت آفرينی كرده و ضمن مبارزه قاطعانه با ناامنی ها و فعاليت های مجرمانه، آرامش را به مردم هديه می دهد. 

نماينده مردم شهرستان های پارس آباد و بيله سوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شايسته پليس پارس آباد در كنترل و پيشگيری از جرايم و حوادث رانندگی تصريح كرد: برنامه ريزی های هدفمند و تصميم سازی های منطقی ناجا شور و نشاط اجتماعی را گسترش داده و فضای جامعه را برای ارتكاب جرم ناامن كرده است. 

سرهنگ حسين بهمنی، فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد در اين ديدار با بيان اينكه پليس در طرح نوروزی 97 به مثابه ساير مأموريت های طول سال حضوری پررنگ و هدفمند دارد، گفت: تلاش مضاعف داريم تا مسافران و ميهمانان نوروزی لحظات آرام و ساعاتی دلنشين در پارس آباد سپری كنند.

انتهای پیام/ح

پليس در طرح نوروزی 97 حضوری پررنگ و هدفمند دارد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی طرح نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۱۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های امنیت اجتماعی و تشدید اقدامات انتظامی در زاهدان اجرایی شد

سرهنگ شاهپور فلاحی   با اشاره به پیش رو داشتن ایام تعطیلات نوروزی و اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی به صورت ویژه در زاهدان اظهارکرد: پلیس در طول شبانه روز به صورت مستمر تلاش می کند تا با تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت، رضایت مردم عزیز را کسب کند.

فرمانده انتظامی زاهدان خاطرنشان کرد: پلیس امروز پلیس اجتماعی است و این پلیس باید در کنار مردم و در اجتماع حضور فعال و گسترده داشته تا مردم به راحتی به پلیس دسترسی داشته باشند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هشدار‌های رادان به مسافران نوروزی
  • هشدارهای رادان به مسافران نوروزی/ اولتیماتوم به مجرمان خشن در سال ۱۴۰۳
  • تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم آماده است
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • طرح‌های امنیت اجتماعی و تشدید اقدامات انتظامی در زاهدان اجرایی شد
  • حس ایثارگری و خدمت به مردم در پلیس نهادینه شده است
  • کشف بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در گلستان
  • امنیت هزینه دارد
  • سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود