Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی آلمانی که در تمرینات استقلال حاضر می شود، امروز با جدیت خاصی دروازه‌بان‌های این تیم را تمرین داد.

به گزارش وبسایت نود، تمرین ظهر امروز یکشنبه تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲ در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

* تیام، پادوانی و محسن کریمی که دچار مصدومیت شده‌اند، غایبین تمرین امروز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* گرهارد شرودینگر مربی دروازه‌بان‌های آلمانی که به همراه شفر به تهران آمده است، امروز وظیفه کار با دروازه‌بان‌ها را بر عهده گرفت و بارها با فریادهایش از رحمتی می‌خواست تا تمرینات خود را جدی‌تر انجام دهد.

* با توجه به اینکه تقریباً در انتهای این فصل فوتبال هستیم، یک بازیکن تستی در تمرین حاضر شد و با هماهنگی شفر، اجازه تمرین پیدا کرد.

* قبل از شروع تمرین، وینفرد شفر دقایقی با فرشید اسماعیلی و جابر انصاری به طور اختصاصی صحبت کرد.

* شفر در ابتدای تمرین دقایقی را با بازیکنانش صحبت کرد و از آنان خواست تا تمرینات را جدی‌تر انجام داده و با آمادگی کامل، آماده حضور برابر نفت تهران باشند.

* پس از صحبت‌های سرمربی استقلال، بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده، سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداخته، در آیتم بعدی، کار با توپ انجام دادند و در بخش پایانی تمرین، یک بازی درون‌تیمی در نیمی از زمین را برگزار کردند که شفر و ساناک، مرتب بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

* نصرالله عبداللهی هم به همراه صادق ورمزیار مدیر تیم‌های پایه آبی‌پوشان در تمرین حاضر بودند و دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

* تمرین تیم فوتبال استقلال پس از ۹۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا تمرینات خود را جهت دیدار برابر نفت تهران برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز نهم فروردین ماه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی میهمان نفت تهران خواهد بود.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!