Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به اینکه گنبد نمکی جاشک زیباترین کوه نمک خاورمیانه است گفت: برای بهره‌مندی بیشتر از این ظرفیت گردشگری، کار‌گروه ویژه‌ای در دشتی و دیر تشکیل می‌شود. ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از دشتی، نجمه پورمقدم ظهر امروز در بررسی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان دشتی با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری برخوردار است اظهار داشت: وجود ابنیه‌های مهم تاریخی، قابلیت‌های طبیعی در بخش کوهستان، دشت و مراتع و مهم‌تر از همه گنبد نمکی زمینه مطلوبی را برای حضور گردشگران فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: جاذبه‌های گردشگردی استان بوشهر باید در همه عرصه‌ها معرفی شود که این مهم رسالت همگانی است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در نگه‌داری و معرفی این قابلیت‌ها گفت: توانمندسازی نیروهای بومی در این عرصه مورد تاکید است و در این راستا آموزش جامعه هدف مورد توجه است.

پورمقدم به ظرفیت اثر طبیعی ملی کوه نمک جاشک پرداخت و بیان کرد: این گنبد نمکی در مرز شهرستان دشتی و دیر از ظرفیت مهم گردشگری و درمانی برخوردار است و نگه‌داری از این ظرفیت مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه گنبد نمکی جاشک زیباترین کوه نمک خاورمیانه است تاکید کرد: برای بهره‌مندی بیشتر از این ظرفیت گردشگری، کار‌گروه ویژه‌ای در دشتی و دیر تشکیل می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: کوه نمک جاشک یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری استان بوشهر و کشور به شمار می‌رود و باید از ظرفیت‌های این گنبد نمکی استفاده شود.

شهردار خورموج  نیز درخواست تامین اعتبار برای  بازسازی عمارت شیرینه، منطقه گردشگری بنگه خورموج از معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر خواستار شد.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از خانه ملت، عادل نجف زاده در دیدار معاون نخست وزیر اوگاندا که امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: بهره برداری ایران و اوگاندا از ظرفیت های موجود در دو کشور یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط دوجانبه است.
وی تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه های دوجانبه بین ایران و اوگاندا را ضروری دانست و ادامه داد: براساس آمارهای گمرک، تراز تجاری بین ایران و اوگاندا شرایط مطلوبی ندارد در حالی‌که ظرفیت افزایش و تشکیل بلوک‌های اقتصادی وجود دارد.
نجف زاده افزود: آمادگی داریم تا با صادرات خدمات فنی و مهندسی، تامین تجهیزات پزشکی، جاده سازی و انتقال آب و برق با اوگاندا همکاری کنیم.
همچنین معاون نخست وزیر اوگاندا نیز در این نشست گفت: توافقنامه‌هایی که بین روسای جمهور دو کشور به امضا رسیده باید از طریق تاسیس کمیسیون مشترک اجرائی شود.
خانم روکیا ناکاداما با بیان اینکه مواد اولیه مناسبی در اوگاندا وجود دارد که با استفاده از مهارت و فناوری ایرانی می‌تواند برای هر دو کشور نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، افزود: به تجهیزات پزشکی در کشور خود نیاز داریم. همچنین علاقمند به همکاری با ایران در زمینه زیرساخت های نفت، گاز و پتروشیمی هستیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد