Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آقازاده استاندار مرکزي در آيين آغاز رالي گردشگري خانواده در اراک، گفت: رالي گردشگري خانواده در توسعه و رونق صنعت توريسم و جذب گردشگر تاثيرگذار است.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ آقازاده استاندار مرکزي اظهار کرد: فعاليت رالي سافاري خانوادگي يک اقدام ارزشمند از سوي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي و از مصوبات ستاد خدمات سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: اين برنامه نقش موثري در افزايش فرهنگ رانندگي و ايجاد نشاط اجتماعي دارد و اجراي برنامه هاي مفرح، شاد و مطابق با موازين اسلامي در تحکيم بنيان خانواده اثرگذار است.
استاندار مرکزي ادامه داد: در راستاي اين برنامه، 15 خانواده در قالب رالي سافاري از مسيرهاي تعريف نشده به استان لرستان سفر مي کنند و در مدت سه روز اقامت و سفر خود به معرفي جاذبه هاي گردشگري استان مرکزي مي پردازند.
آقازاده اظهار کرد: اين خانواده ها در اين سفر به مسايل زيست محيطي نيز توجه ويژه دارند.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي نيز در گفت و گو با ايرنا گفت: رالي کاران سافاري اين استان سفيران معرفي جاذبه هاي استان مرکزي به ايران هستند.
حسيني افزود: رالي سافاري استان مرکزي براي نخستين بار شروع به فعاليت کرده و برنامه هاي ويژه اي تا پايان سال جاري براي فعالان در اين بخش انديشيده شده است.
وي بيان کرد: فعاليت رالي سافاري استان مرکزي نقش موثري در شناسايي جاذبه هاي تاريخي و گردشگري اين استان و جذب گردشگر دارد.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي اضافه کرد: فعاليت تبليغاتي رالي سواران سافاري اين استان در ايام نوروز تنها در استان لرستان است اما پس از تعطيلات سال جديد، برنامه ها با قوت بيشتري دنبال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰ مجوز گردشگری در دولت سیزدهم در این استان اعطا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در همایش شوراهای استان با اشاره به اینکه اعتقاد ما این است تقویت شوراها تقویت جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: شوراها یکی از ارکان مهم مردمی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه از نقش‌آفرینی شوراها در شکل‌گیری حماسه‌های مهم سال گذشته به خصوص انتخابات تشکر می‌کنم، گفت: تلاش‌ها و جلسات قبل از انتخابات به خصوص تبیین چهره به چهره که توسط شما عزیزان انجام شد قابل تقدیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دولت سیزدهم تمام پروژه های حیاتی استان فعال شدند، ادامه داد: 80 مجوز گردشگری در این دولت در سطح استان صادر شده است.

حیدری با بیان اینکه لازم است شوراها برای پای کار آمدن ظرفیت‌های مردمی تلاش کنند، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مردم در گردشگری و کشاورزی و دامپروری، تحول ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مهم حوزه آب در استان فعال شدند و بعضا به بهره‌برداری رسیدند، بیان کرد: مهمترین پروژه‌ آبی استان یعنی پروژه آب شرب بن-بروجن در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید، این پروژه آب شرب پایدار برای نیمی از جمعیت استان را تامین می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به دیگر پروژه‌های فعال حوزه آب اشاره کرد و گفت: سد باباحیدر، سد آقبلاغ، سد بیدکان، جهاد آبرسانی در مناطق استان از جمله خانمیرزا و لردگان از جمله پروژه‌هایی هستند که در دولت سیزدهم فعال شدند، درصد بالایی از تامین آب پایدار اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند