Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@06:02:11 GMT

پا به توپ شدن مسی در کمپ رئال مادرید (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۰۹۳۴

انتقال لیونل مسی به رئال مادرید اتفاقی تقریبا غیرممکن به نظر می رسد اما حضور ستاره آرژانتینی در کمپ رقیب قدیمی، امروز به واقعیت تبدیل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین سه شنبه شب در دیداری دوستانه در مادرید مقابل تیم ملی اسپانیا قرار خواهد گرفت و تمرینات این در چند روز آینده در کمپ والدبباس، کمپ اختصاصی رئال مادرید برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب، مسی که بارها در سانتیاگو برنابئو، ورزشگاه اختصاصی رئال، موفق به باز کردن دروازه این تیم شد، برای اولین بار در زمین تمرین این باشگاه هم حضور پیدا کرد.

نکته قابل توجه اینکه پیش از این اعلام شده بود مسی به دلیل مشکل همسترینگ که باعث غیبت او در دیدار دوستانه مقابل ایتالیا شد، دیدار برابر اسپانیا را هم از دست خواهد داد اما حضور او در تمرین آرژانتین، این احتمال را به وجود آورد که او در دیدار سه شنبه شب به میدان برود. این دیدار در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو مادرید، برگزار می شود.

 

 

آرژانتین تیم ملی آرژانتین لیونل مسی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۰۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان رده سنی به میزبانی کشور آرژانتین آماده می‌شود که «محمدمهدی جعفری» ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارد.

اردوی یادشده زیر نظر «علی پیروزخواه» به عنوان سرمربی و «امیر محمد ماندنی» به عنوان مربی پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان جوان واترپلو ایران در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در فیلیپین علاوه بر کسب نشان نقره رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا نیز جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال حهان آرژانتین را کسب کردند.

کد خبر 6095608

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • رئال مادرید قهرمان لالیگا شد
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • رئال مادرید در یک قدمی قهرمانی لالیگا؛ کادیز سد محکمی نبود
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد