Web Analytics Made Easy - Statcounter

سيدهاشم حسيني در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صداوسيما گفت: همزمان با هفتمين سال اجراي طرح آرامش بهاري آمادگي خدمت رساني و ميزباني زائران شهرهاي مختلف و همچنين استان تهران را در لحظه تحويل سال نو و همچنين در طول ايام نوروزي داشته ايم.

وي همچنين به بازرسي از اين اماکن مقدسه در طول ايام تعطيلات نوروزي و به ويژه در مناسبت ها اشاره کرد و افزود: در خيمه هاي معرفت غرفه کودک و نوجوان، غرفه مشاوره خانواده، غرفه خدمات چندرسانه اي و غرفه پرسش و پاسخ و همچنين ايستگاه هاي صلواتي داير است و به زائران عزيز خدمات مربوطه را ارايه مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگي اداره کل اوقاف و امورخيريه استان تهران گفت: چهار بقعه به صورت ويژه در استان تهران به مسافران نوروزي خدمات ارايه مي دهد که شامل بقعه امامزاده طالب در مسير خراسان رضوي، امامزاده هاشم در جاده هراز، امامزاده عبدالله در عسگرآباد ورامين و امامزاده اسماعيل در فيروزکوه است که در آنها علاوه بر امکان اسکان موقت مسافران و زائران، مبلغان هم خدمات خود را ارايه مي دهند.

حجت الاسلام حسيني از آمادگي اداره کل اوقاف و امورخيريه استان تهران براي رسيدگي به انتقادات و پيشنهادات مسافران و زائران خبرداد.

طبق آمار اداره کل اوقاف و امورخيريه استان تهران حدود 400 هزار زائر در لحظه تحويل سال در اماکن مقدسه استان تهران حضور داشتند و تا امروز تقريبا دو ميليون زائر در اين اماکن تردد داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند