Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@16:01:56 GMT

راه اندازی ربات تلگرامی «جان تهران» در نوروز ۹۷

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۱۰۳۶

راه اندازی ربات تلگرامی «جان تهران» در نوروز ۹۷

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از راه اندازی "ربات جان تهران" در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، برزین ضرغامی با اشاره به راه اندازی ربات تلگرامی "جان تهران" در نوروز ۹۷ گفت: این ربات تاکنون ۱۰۰ هزار عضو گرفته و این در حالی است که شهروندان نزدیک ۵ برابر این تعداد یعنی حدود نیم میلیون بار از خدمات این ربات استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه این ربات با شعار «جان تهران و جان شما» از ۲۹ اسفند شروع به کار کرده است، افزود: تمامی اقدامات شهرداری تهران برای استقبال از نوروز، اعم از اقدامات زیباسازی، ستادگردشگری و خدمات سفر، اقدامات فرهنگی اعم از نوروزگاه‌ها و برنامه های هنری شهرداری تهران، اقامت گاه‌های شهرداری برای مسافرین و همچنین شعب فعال بانک شهر در ایام نوروز در این ربات تلگرامی گنجانده شده است. ضمن اینکه محصولات ویدئویی و موسیقی نوروزی نیز برای استفاده مردم در این ربات دیده شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران با بیان اینکه شهروندان تهرانی طی ۵ روز گذشته ۶۰ هزار کارت پستال نوروزی با متن و نام خودشان از طریق ربات جان تهران به آدرس @janetehran_bot ساخته‌اند، تصریح کرد: بیشترین استقبال از این ربات نرم افزاری برای ساخت کارت‌پستال تبریک نوروز با طرح‌های منتخب سازمان زیباسازی و جستجوی آدرس موزه‌ها، مسیرهای گردشگری و نوروزگاه‌ها علی‌الخصوص نوروزگاه بلوار کشاورز بوده است.

وی با اشاره به بخش اینتراکتیو ربات به عنوان «پیشنهاد از شما اقدام از ما» خاطرنشان کرد: تا روز ۵ فروردین ماه قریب به ۱۰۰۰ پیشنهاد و نظر در خصوص اقدامات شهرداری تهران در این ربات ثبت شده و تا پایان ایام نوروز، سازمان زیباسازی شهرداری تهران از پیشنهادهای برتر با اهدای هدایایی تقدیر به عمل خواهد آورد.

ضرغامی با اشاره گسترده تر شدن خدمات شهرداری تهران در راستای برگزاری نوروزی سرشار از شادی و نشاط تا پایان نوروز یادآور شد: ربات جان تهران اقدام ابتکارانه شهرداری تهران برای استفاده آنلاین شهروندان تهرانی و مسافرین نوروزی از خدمات عیدانه مدیریت شهری و همچنین استفاده از جاذبه های فرهنگی، توریستی و تفریحی پایتخت است و امیدواریم این امکان بدیع فرصت بهره‌مندی بیشتر مردم از نشاط نوروزی و برنامه های فرهنگی و هنری را فراهم آورد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران در پایان به اضافه شدن امکان ساخت کارت تبریک روز پدر تا ششم فروردین در ربات جان تهران اشاره و ابراز امیدواری کرد: این اقدام به عنوان هدیه‌ای متفاوت برای پاسداشت مقام پدر مورد بهره‌برداری همشهریان تهرانی قرار گیرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز

«آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران» در کوشک «باغ هنر» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روز پنجشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ «آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران» با حضور مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، احمد قیومی فرماندار استان تهران و سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد.

سید محمدحسین حجازی با تاکید بر شرایط خاص کشور گفت: «در حال حاضر شرایط کشور، شرایط خاصی است و همه باید در این شرایط به درستی امانت‌داری کرده و انجام وظیفه کنند.»

او در زمینه تلاش برای اشاعه امید در میان مردم گفت: «از این رو هر کس که مسئولیتی در کشور دارد باید با نقش آفرینی درست در این شرایط حساس به مردم امید دهد.»

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با اشاره به ظرفیت‌های بسیار کشور در ادامه افزود: «نعمت‌هایی که خداوند متعال به ایران عزیز داده وصف ناشدنی است و بسیاری حسرت ظرفیت‌های موجود در ایران را می‌خورند.»

احمد قیومی نیز در سخنرانی خود با تاکید بر نقش تاثیرگذار منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در ارائه خدمت به گردشگران نوروزی گفت: «منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد نقش بسزایی در خدمت دهی به گردشگران ایفا کرده است.»

فرماندار تهران با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان افزود: «امسال به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نورورز بسیاری از شهروندان تهرانی در پایتخت ماندند و به همین دلیل لازم بود تا برای شهروندان کار ویژه‌تری در حوزه گردشگری تهران انجام داده می‌شد.»

مهدی چمران نیز در این مراسم با بیان دغدغه معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران در شورای شهر گفت: «دغدغه معرفی مراکز و مکان‌های دیدنی شهر تهران همواره دغدغه شورای شهر بوده است. چون جای تاسف دارد که بعضا هنوز بسیاری از پایتخت‌نشین‌ها مراکز دیدنی تهران را نمی‌شناسند.»

رئیس شورای تهران ادامه داد: «وظیفه ماست تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن تهران را هم برای شهروندان تهرانی و همچنین دیگر گردشگران معرفی کنیم.»

در پایان مراسم «آیین تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر تهران» در کوشک «باغ هنر» نیز از خادمان ستاد اجرایی خدمات گردشگری و به طور ویژه از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به عنوان منطقه برتر گردشگری در نوروز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است