Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@06:29:32 GMT

اقامت ۳۰۰۰ نفری مسافران و گردشگران خارجی در اردستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۱۰۸۵

اقامت ۳۰۰۰ نفری مسافران و گردشگران خارجی در اردستان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان، گفت: سه هزار و ۳۹۰ نفر مسافر داخلی و گردشگر خارجی در نخستین روز نوروز در اردستان اقامت داشته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا صدوقی در گفتگو با صبح اردستان، اظهار کرد: اردستان آمادگی پذیرایی از ۳۰ هزار مسافر و گردشگر نوروزی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه هزار و ۹۵۵ نفر فقط در روز اول نوروز از مراکز تاریخی، فرهنگی، تفریحی و گردشگری و جاذبه های طبیعی شهرستان بازدید کرده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان گفت: سه هزار و ۳۹۰ نفر مسافر داخلی و گردشگر خارجی در نخستین روز نوروز در اردستان اقامت داشته اند.

صدوقی با بیان اینکه یک هزار و ۳۶۰ نفر در مدرسه ها، ۹۵۶ نفر در کمپ موقت، ۲۶۳ نفر در مهمانپذیر، ۱۸۶ نفر در هتل، ۱۲ نفر در خانه مسافر و ۱۶۰ نفر در خوابگاه دانشجویی اقامت داشته اند، تصریح کرد: سایر مسافران نیز در کانکس و چادر مسافرتی اقامت داشته اند.

وی تاکید کرد: مسئولان نظارتی در این مدت ۱۰ مورد بازرسی از مراکز خدمات مسافرتی و رستوران ها داشته و چهار تذکر کتبی را منظور کرده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان خاطرنشان کرد: شش واحد پذیرایی و رستوران شهرستان اردستان مورد تشویق کتبی قرار گرفته اند.

صدوقی تصریح کرد: نظارت و بازرسی از مراکز اقامتی، پذیرایی و رستورانها ادامه داشته و با تخلف های احتمالی به شدت برخورد خواهد شد.

اردستان دارای جاذبه های تاریخی مختلف بوده که از آن جمله ۶۷ اثر ثبت شده ملی، یک اثر ثبت جهانی (قنات دو طبقه)، دو بافت تاریخی (زواره و مهاباد) و سه کمپ کویرنوردی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج

همزمان با ایام دهه کرامت اجتماع ۲۰ هزار نفره امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم در کرج، جلسه هم اندیشی اجتماع 20 هزار نفره امام رضایی‌ها ظهر امروز پنج شنبه با حضور معاون فرهنگی ورزشی شهردار کرج و دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دهه کرامت و نمایندگان دستگاه های مختلف در سالن جلسات شهرداری کلانشهر برگزار شد.

امیر اشتری؛ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با بیان اینکه در آستانه دهه سراسر شرافتِ کرامت، کشور ما زیر سایه پرچم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) قرار دارد، گفت: تلاش خواهیم کرد جلوه ای از زیبایی ها و بزرگی این ایام را با برگزاری مراسم و برنامه های مختلف در شهر به نمایش درآوریم.

اشتری افزود: از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام برپایی اجتماع بزرگ 20 هزار نفری امام رضایی هاست که در ورزشگاه انقلاب کرج به اجرا در می آید.

وی اذعان کرد: سال گذشته تجربه موفقی را در این زمینه البته در ابعاد کوچکتر پشت سر گذاشتیم که تلاش می کنیم با بهره گیری از دستاوردهای این تجربه، گردهمایی امسال را بسیار باشکوه تر و بزرگتر برگزار کنیم.

معاون شهردار کرج با بیان اینکه چنین تجمع بزرگی برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد، اضافه کرد: برای اجرای هر چه بهتر برنامه، مشارکت همه دستگاه ها و بخش های متولی لازم و ضروری است.

اشتری ابراز امیدواری کرد: با مشارکت این بخش ها بتوانیم کاری ویژه و در شأن امام رئوف و مردم شهر کرج به انجام برسانیم.

تجمع 20 هزار نفری امام رضایی‌ها قرار است در 27 اردیبهشت توسط ستاد برگزاری مراسم دهه کرامت با مشارکت ویژه معاونت فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و تمام دستگاه های دولتی و مجموعه های فرهنگی استان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد