Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بازی با تونس را با حضور کاپیتان شجاعی شروع کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با گذشت دقایق اولیه رفته رفته تیم ما کنترل بازی را در دست گرفت و مسعود شجاعی در کنار حاج‌صفی اصلی‌ترین نقش را در این روند داشتند. مسعود شجاعی با حرکت‌های آزادانه‌اش در تمامی نقاط زمین به خوبی خود را در دسترس هم تیمی‌هایش قرار می‌داد و توپ را به خوبی در زمین می‌گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شروع نیمه دوم شجاعی جای خودش را به قدوس داد. سامان قدوس از جنب و جوش بیشتری برخوردار بود. آنقدر خود را صاحب توپ نمی‌کرد اما باعث می‌شد تا حملات سرعت بیشتری داشته باشند.

حالا شاید یک سوال ذهن هواداران را درگیر خود کرده باشد، مسعود یا سامان؟ شجاعی در گردش توپ و ایفای نقش به عنوان لیدر عملکرد بهتری دارد. او نسبت به قدوس تجربه بیشتری هم دارد اما این به معنی نیست که سامان تجربه کافی را برای جام جهانی ندارد. سامان قدوس با عملکردی که مقابل آرسنال داشت موجب شد تا ونگر از او تمجید کند، احتمالاً سامان آن بازیکنی است که ما را در جام جهانی غافلگیر می‌کند. تقریباً می‌توان حضور جهانبخش در ترکیب اصلی را قطعی دانست. طارمی هم از آنجایی که در تمامی بازی‌های اصلی تیم ملی جز ترکیب اولیه بود و با توجه به توانایی‌اش در فرار به عمق، خلق موقعیت و تکنیکش، می‌تواند تا حدودی گزینه اصلی کی‌روش برای سمت چپ باشد. اما چه کسی بین آنها قرار می‌گیرد؟ قدوس به خاطر سرعت، انرژی بیشتر، توانایی ارسال به عمق و البته مهارتش در نفوذ به قلب دفاعی حریف، به نظر بازیکن کارآمدتری برای حضور بین جهانبخش و طارمی است و احتمالاً گزینه کی‌روش برای این پست است.

در نهایت باید یادآور شد ایران مقابل سه تیم و سه خط دفاعی و میانی در سطح‌‎های مختلف روبه‌رو خواهد شد. نمی‌توان با قاطعیت از حضور نفرات مختلف در ترکیب تیم ملی گفت. آن هم تیمی که در هر پست دو یا سه بازیکن آماده دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود شجاعی حاج صفی قدوس جهانبخش آرسنال جهانبخش حاج صفی قدوس کی روش مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت

به گزارش ورزش سه، مسیح زاهدی ستاره خط دفاعی گل‌گهر پس از مدت‌ها مصدومیت به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و اولین بازی خود را در سال 1403 انجام خواهد داد.

این مدافع تاثیرگذار که پیش از مصدومیت در تمام 21 مسابقه گل‌گهر به میدان رفته بود 5 هفته دور از میادین بود و آخرین بازی خود را مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر انجام داده بود.

او امروز در مقابل شمس‌آذر در ترکیب اصلی قرار گرفت و به دوران دوری خود از میادین پایان داد و مجدد در قلب خط دفاعی گل‌گهر به میدان خواهد رفت.

این مدافع با گل‌هایی که در دو هفته متوالی مقابل استقلال و سپاهان در هفته چهاردهم لیگ و دیدار معوقه هفته ششم به ثمر رساند مورد توجه قرار گرفته بود و با عملکرد دفاعی خوبی که داشت بازیکن مورد اعتماد مارینوس در خط دفاعی این تیم بود.

دیگر خبرها

  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • آغاز «مرگ با طعم نسکافه» در عمارت نوفل‌شاتو
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار