Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:37:00 GMT

نماینده وزیر بهداشت از علامه حسن زاده آملی عیادت کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۱۷۶۶

نماینده وزیر بهداشت از علامه حسن زاده آملی عیادت کرد

ساری - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر یکشنبه به نمایندگی از وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از آیت الله علامه حسن حسن زاده آملی که در یکی از بیمارستان های آمل بستری شد ، عیادت کرد و پیگیر اقدامات درمانی وی شد.

دکتر سیدعباس موسوی پس از حضور در بخش ' آی سی یو ' بیمارستان امام رضا (ع) آمل ، از آخرین وضعیت درمانی علامه حسن زاده آملی با خبر شد و به نمایندگی از وزیز بهداشت دستور داد تا اقدامات ویژه درمانی برای بهبودی هرچه سریع تر علامه تا ترخیص از بیمارستان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران پس از عیادت به خبرنگار ایرنا گفت : علامه حسن زاده آملی شنبه شب با وضعیت بدحالی و ضعف بدنی به بیمارستان امام رضا (ع) آمل منتقل و اقدامات تشخیصی و درمانی بلافاصله انجام شد.
وی افزود : با بررسی هایی که انجام شده و گزارشی که تیم درمانی بیمارستان ارائه کرد ، خوشبختانه علامه مشکل قلبی ندارد و خبرهای منتشر شده در این باره درست نیست .
موسوی گفت : ظهر امروز نیز ' آم .آر. آی ' و ' سی .تی. اسکن ' از علامه گرفته شده و با بررسی همه شرایط ، خوشبختانه شرایط نگران کننده ای متوجه ایشان نیست و الحمدالله وضعیت هوشیاری علامه خیلی خوب است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود : با مشخص شدن نتیجه آزمایش ها و اسکن های انجام شده ، بررسی های تکمیلی امروز صورت خواهد گرفت و در صورت تشخیص تیم درمانی ، ایشان فردا یا روزهای بعد مرخص خواهد شد.
موسوی گفت : انتقال و بستری شدن علامه حسن زاده در بیمارستان آمل تنها برای مراقبت بیشتر و تحت نظر گرفتن وضعیت سلامتی ایشان بوده است و خوشبختانه تاکنون شرایط ویژه ای مشاهده نشده است .
حسن طبری آملی مشهور به حسن حسن‌زاده آملی و علامه حسن‌زاده آملی سال 1307 در روستای ایرا از توابع بخش لاریجان آمل متولد شد.
وی فیلسوف متأله ، روحانی مجتهد ، عارف ، اخترشناس و مدرس دروس حوزوی است،
آیت الله حسن زاده آملی را علامه ذوالفنون و علامه دهر نیز می‌نامند و در ادبیات، علوم غریبه، ریاضی، هیئت و طب تبحر و از خود اشعار حکیمانه‌ای نیز دارد.
علامه حسن زاده آملی، به غیر از زبان فارسی و زبان مازندرانی به زبان فرانسوی و عربی نیز تسلط دارد. اشعاری نیز به زبان‌های فارسی، طبری و تازی سروده ‌است.
7327/1654/6982

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بهداشت و درمان علامه حسن زاده مشاور وزير بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی گفت: درپایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی ضمن اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI) و فشارخون، توصیه‌های لازم در خصوص سبک زندگی سالم به مراجعه کنندگان ارائه و برشور‌های آموزشی در خصوص رژیم غذایی سالم توزیع شد.
 دکتر مهدی پاسبان افزود: این پایگاه به مدت ۳ روز در ورودی بیمارستان و درمانگاه تخصصی برپا شد و ضمن اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI) و فشارخون، توصیه‌های لازم را در خصوص سبک زندگی سالم به بیش از ۲۰۰ مراجعه کننده ارائه و برشور‌های آموزشی در خصوص رژیم غذایی سالم توزیع شد.
 وی گفت: واحد آموزش سلامت بیمارستان علامه بهلول گنابادی در راستای برنامه‌های ملی سلامت، برنامه‌های متعدد آموزشی را طبق تقویم سلامت در حوزه‌های سلامت از جمله خودمراقبتی و سبک زندگی سالم، تغذیه سالم و فعالیت بدنی، سلامت روان، عوارض استعمال سیگار و دخانیات، پیشگیری از بیماری‌های مزمن غیرواگیر دیابت، فشارخون، سرطان و سکته مغزی در طول سال اجرا می‌کند. 
 دکتر پاسبان افزود: آموزش‌های گروهی به مراجعین در درمانگاه تخصصی و همراهان بیماران در بخش‌های بستری بیمارستان علامه بهلول گنابادی توسط کارشناس واحد آموزش و سلامت بیمار همراه با پخش فیلم‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های آموزشی ارائه می‌شود. 
 
 

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است