Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@07:55:08 GMT

روحانی: امیدوارم سایر بخش ها هم مثل فوتبال 5 ستاره شوند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۲۱۲۹

روحانی: امیدوارم سایر بخش ها هم مثل فوتبال 5 ستاره شوند

مرتبا از طریق اقای سلطانی فر پیگیر مسایل ورزش ، ورزش زنان و نتایج قهرمانان در رشته های مختلف و جوانان کشور هستم و امیدوارم همانطور که فوتبال ایران پنج ستاره شد ، سایر بخش های کشور نیز چنین باشند. آفتاب‌‌نیوز : رئیس جمهور در دیدار با وزیر ورزش صحبت های جالبی را مطرح کرد.
رئیس جمهور امروز در دیدار نوروزی با دکتر سلطانی فر و معاونین وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مقامات و مدیران اجرایی کشور با اشاره به موفقیت های ورزش و فوتبال ایران در سال گذشته گفت : مرتبا از طریق اقای سلطانی فر پیگیر مسایل ورزش ، ورزش زنان و نتایج قهرمانان در رشته های مختلف و جوانان کشور هستم و امیدوارم همانطور که فوتبال ایران پنج ستاره شد ، سایر بخش های کشور نیز چنین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر سلطانی فر نیر در این دیدار با تشکر با توجه و پشتیبانی همیشگی اقای دکتر روحانی نسبت به مسایل ورزش و جوانان کشور گفت : با برنامه ریزی و تدارک وسیعی که داشته ایم انشاالله تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بتواند نماینده شایسته ای برای مردم و ورزش کشور باشد
وزیر ورزش و جوانان افزود : سال 1397 سال پر رویدادی برای ورزش ایران است ، جام جهانی فوتبال ، بازیهای آسیایی و پاراآسیایی ، المپیک جوانان ، لیگ جهانی والیبال ، جام ملتهای آسیا در رشته های فوتبال و بسکتبال از جمله مهمترین میادین پیش روی ورزش ایران است و انشاالله با حمایت دولت و اقای رئیس جمهور قهرمانان کشور مانند سال قبل ، با موفقیت های درخشان خود ، کام مردم ایران را شیرین خواهند کرد و اسباب نشاط و شادی مردم خواهند شد.
منبع: ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روحانی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا