Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سلطانعلی میر سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حاشیه بازدید از روند پذیرش مهمانان نوروزی سال ۹۷ در  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان در راستای رفاه و تسهیل سفر و برخورداری اعضای هیات علمی و پرسنل دانشگاه‌های آزاد کشور و خانواده‌های آن‌ها همچون سنوات گذشته‌های برنامه ریزی‌های خوبی را از شمالی‌ترین نقطه تا جنوبی‌ترین شهر استان تدارک دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بیان کرد: این دانشگاه با استفاده از تمامی توان و ظرفیت خود تلاش می‌کند تا میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشد و با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان مهد آثار تاریخی، گردشگری و طبیعی بسیاری است طبیعتاً میزبان گردشگرانی از سراسر ایران اسلامی می‌باشد که به همین منظور تمامی اماکن اقامتی و اسکان دانشگاه در همه واحد‌ها بسیج شده اند تا خاطره‌ای خوش را برای مسافران رقم بزنند.

دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان تصریح کرد: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی در دانشگاه ازاد استان تاکنون پذیرای جمع زیادی مسافر از اقصی نقاط کشور همچون تبریز، اصفهان، تهران، شیراز و ... بوده ایم که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.
دکتر میر بیان کرد: این افزایش ورود مسافر به استان و اسکان در ستاد‌های نوروزی دانشگاه آزاد علاوه بر تعامل دوطرفه، نوید بخش ارتقای سطح روابط استان با سایر استان‌های کشور است که البته بر اساس آمار موجود و رزرو‌هایی که به ثبت رسیده است پیش بینی می‌شود این آمار رشد بیشتری داشته باشد.
وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان همچنین در نظر دارد تا امسال همایش گردشگری در واحد زاهدان را به صورت ملی برگزار نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با حضور دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، رؤسا و مسئولان دانشگاهی برگزار و محمدرضا شهاب به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر معرفی و از تلاش‌های حمید بیرقی قدردانی شد.

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این آیین ضمن بیان دستاورد‌ها و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: واحد‌های دانشگاهی دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند که با شناسایی درست ظرفیت‌ها و فعال کردن آن می‌توان در راستای درآمد‌های غیرشهریه‌ای استفاده کرد و به تشریح کامل سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا پرداخت.

بیرقی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر هم به ارائه گزارش عملکرد دوران خدمت خود و شهاب سرپرست جدید این واحد دانشگاهی به بیان برنامه‌های خود برای اعتلای دانشگاه پرداختند.

در ابتدای این نشست رؤسا و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در مزار لاله خوشنام زهرایی آرمیده در خاک دانشگاه حضور یافتند و ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام شهدا تجدیدبیعت کردند.

به گزارش آنا، شهاب دارای دکتری علوم اقتصادی و عضو هیئت علمی واحد سمنان است و سوابقی مانند دو دوره معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و معاونت اداری و مالی واحد دامغان را کنار سایر مسئولیت‌های اجرایی، آموزشی و فرهنگی در کارنامه مدیریتی و علمی خود دارد.

در سابقه فعالیت‌های فرهنگی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر احراز رتبه‌های ممتاز مسابقات قرآنی و کسب رتبه نخست در ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی نیز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد