Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@16:08:44 GMT

عامل سرقت از دستگاه خودپرداز در بندرعباس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۳۰۵۸

عامل سرقت از دستگاه خودپرداز در بندرعباس دستگیر شد

بندرعباس- ایرنا - رییس پلیس آگاهی هرمزگان از دستگیری فرد سارقی که با تخریب دستگاه خودپرداز، مبلغ 75 میلیون ریال سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سرهنگ عبدالمجید کرمی در این خصوص افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت از یکی از بانک های شهرستان بندرعباس تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: ماموران پس از بازبینی فیلم دوربین های مداربسته دریافتند، سارق فرد جوانی است که با استفاده از کلاه و ماسک برای ناشناس بودن پس از تخریب پنجره پشت بام مشرف به خیابان وارد بانک شده و با تخریب دستگاه خودپرداز 75 میلیون ریال سرقت کرده است.
این مسوول انتظامی در هرمزگان تصریح کرد: با انجام اقدام های فنی و پلیسی و بررسی اثر انگشت به دست آمده در محل سرقت، مشخص شد که سارق شخصی به هویت «م.غ» دارای سابقه متعدد کیفری در زمینه سرق می باشد.
کرمی اذعان داشت: پس از تعقیب و مراقبت، متهم در مخفیگاه خود طی یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از مواجه شدن با مدرک های موجود و اعتراف به بزه ارتکابی با تکمیل پرونده با قرار صادره روانه زندان شد.
7195/6048

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي دستگيري سارق هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از منازل در پوشش خانواده

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت ها موفق شدند  4 سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت از منازل در پوشش خانواده می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: طی این عملیات 2 نفر آقا و 2 نفر خانم دستگیر شدند  که در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به استمرار طرح های پیشگیرانه پلیس به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و منازل خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش