Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر امور خارجه عمان در دیدار سفیر جمهوری اسلامی نسبت به رفع موانع بر سر راه تعاملات اقتصادی با ایران ابراز امیدواری کرد.حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط روز گذشته با یوسف بن علوی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار وزیر امور خارجه سلطنت عمان از استقبال گرم مقام‌های کشورمان در سفر اخیرش به ایران، تشکر و قدردانی کرد و گفت که مذاکرات و توافقات به عمل آمده در جریان این سفر را پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شاهرودی نیز با اشاره به سفر اخیر وزیر امور خارجه عمان به جمهوری اسلامی ایران، آن را سفری کاری و در زمانی مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه روابط سیاسی ایران با عمان در اوج قرار دارد و دو کشور در تمامی زمینه‌ها اعم از تعاملات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی هماهنگی بی‌‌نظیری دارند و بر همین بستر روابط اقتصادی و تجاری فیمابین روند رو به رشدی را شاهد است که این روند فزاینده برای فعالان اقتصادی دو کشور کاملا هویدا و محسوس است.

یوسف بن علوی در بخشی دیگری از این دیدار با اشاره به برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور در آینده نزدیک، ابراز امیدواری کرد که هرگونه مانعی که در مسیر سهولت تعاملات اقتصادی بین دو کشور وجود دارد توسط متولیان امر هر دو کشور مرتفع شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد

به گزارش صدای ایران ا ز آناتولی،منابع وزارت امور خارجه اسپانیا به خبرنگار آنادولو اعلام کردند که ابتکار به رسمیت شناختن دولت فلسطین که پدرو سانچز نخست‌وزیر و خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه این کشور بار‌ها بیان کرده‌اند، قرار است در مدت کوتاهی محقق شود، انتظار می‌رود اسپانیا با ۴ کشور مشترکا اقدام کند.

انتظار می‌رود اسپانیا با مالت، ایرلند، اسلوونی که در بیانیه مشترک قبلی خود قول داده بودند در صورت ایجاد شرایط مناسب کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند و نروژ که حمایت خود را از این ابتکار اعلام کرده بود، وارد عمل شوند.

در این راستا، منابع اسپانیا اعلام کردند که «پس از جامائیکا، تعداد کشور‌های جهان که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ۱۴۰ کشور است. با مشارکت اسپانیا و سایر کشور‌های مذکور این تعداد به ۱۴۵ افزایش یابد».

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است