Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:38:38 GMT

اردبیل| محور خلخال به پونل مسدود نیست

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۳۶۳۴

اردبیل| محور خلخال به پونل مسدود نیست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: شایعاتی که در فضای مجازی در مورد مسدود بودن محور خلخال به پونل وجود دارد صحت نداشته و این محور مسدود نبوده و تردد در آن جریان دارد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رحمتی عصر امروز در بازدید از محور خلخال به پونل در حوزه استحفاظی استان اردبیل اظهار داشت: شایعاتی که در فضای مجازی در مورد مسدود بودن محور خلخال به پونل وجود دارد، صحت نداشته و این محور مسدود نبوده و تردد در آن جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود نداردو این مسیر باز است که انتظار می‌رود در راستای کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها مردم اطلاعات در این زمینه را حتما از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به دست آورند تا از وضعیت جاده‌ها اطلاعات درست و صحیحی به دست آورند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل این محور را از مسیرهای کوهستانی و زیبا در سطح استان دانست و تصریح کرد: مردم و مسافران می‌توانند با آسودگی خاطر در این محور تردد داشته و اخبار در این حوزه را از خبرگزاری‌های معتبر و رسانه ملی دریافت کنند.

رحمتی با اشاره به مسدودی چند ماهه این محور در زمستان افزود: به دلیل برفگیر بودن مسیر و ریزش بهمن این محور در حوزه استحفاظی استان گیلان در زمستان مسدود بود اما با تلاش‌های راهداری و براساس مصوبه ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان اردبیل و شهرستان خلخال این محور از 24 اسفند برفروبی و بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به آمادگی 120 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل گفت: در صورت وقوع هر گونه حادثه‌ای در سطح جاده‌ها نیروهای راهداری به سرعت در سطح جاده‌ها اقدام به خدمات‌رسانی می‌کنند تا مسافران خاطره خوشی از سفر به استان اردبیل داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان