Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@18:19:52 GMT

آمریکا در تلاش برای جایگزین کردن قطر به جای ترکیه

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۳۶۶۵

آمریکا در تلاش برای جایگزین کردن قطر به جای ترکیه

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سومریه نیوز، سایت «دبکا فایل» که یکی از سایتهای وابسته به سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» محسوب می شود به نقل از منابع نظامی گزارش داد که دولت آمریکا به زودی تصمیمی در خصوص ترکیه و قطر اتخاذ خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است که دولت آمریکا قصد دارد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی مستقر در قطر را به عربستان منتقل کند و این تصمیم در جریان دیدار اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با محمد بن سلمان ولی عهد عربستان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع نظامی تاکید کردند که جنگنده های آمریکایی در پایگاه «اینجرلیک» ترکیه به پایگاه های نظامی در اروپای شرقی منتقل میشوند و وزارت دفاع آمریکا در نظر دارد که پایگاه «اندراویدا» واقع در جنوب یونان را به عنوان پایگاه جایگزین اینجرلیک معرفی کند.

آمریکا ترکیه قطر انتقال پایگاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901663

دیگر خبرها

  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت