Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:01:12 GMT

دو نشان برنز جوانان کشورمان در تاتامی برمن

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۳۹۶۶

دو نشان برنز جوانان کشورمان در تاتامی برمن

در دومین روز از رقابتهای جودو کاپ آزاد برمن، تیم جوانان کشورمان با ملک زاده و قلی پور به دو نشان برنز دست یافت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، رقابتهای جودو کاپ آزاد برمن امروز با برگزاری رقابتهای رده سنی جوانان به پایان رسید و تیم کشورمان توسط علی قلی پور در وزن منهای 60کیلوگرم و حمیدرضا ملک زاده در وزن به اضافه 100 کیلوگرم به 2نشان برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در وزن منهای 60 کیلوگرم علی قلی پور ابتدا حریف فرانسوی را از پیش رو برداشت و پس از پیروزی برابر حریف هلندی جودوکار قزاق را مغلوب کرد و با پیروزی برابر دیگر نماینده قزاقها به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 

قلی پور در مرحله نیمه نهایی مغلوب جودوکار قدرتمند ژاپنی شد و به جدول شانس مجدد راه یافت و با پیروزی برابر جودوکار فرانسوی به نشان برنز دست یافت، مجید وحید بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گام نخست مغلوب جودوکار فرانسوی شد و از دور رقابتها کنار رفت. 

 

در وزن به اضافه 100 کیلوگرم،  حمید رضا ملک زاده پس از استراحت در دور نخست، جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و با پیروزی برابر نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی راه یافت و در ادامه و در مبارزه ای نزدیک مغلوب دیگر جودوکار   آلمانی شد و از رسیدن به فینال بازماند. 

 

ملک زاده در جدول شانس مجدد نماینده کشور میزبان را ایپون کرد و صاحب گردن آویز برنز شد. 

 

در وزن منهای 100کیلوگرم، علی پرهیزکار در گام نخست جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و در ادامه با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان از دور رقابتها کنار رفت. 

 

قاسم باغچقی در وزن منهای 90کیلوگرم ابتدا حریف آلمانی را از پیش رو برداشت و با 2 پیروزی برابر جودوکارانی از هلند و آلمان به مرحله یک چهارم نهایی رسیو و با قبول شکست برابر نماینده کشور میزبان به جدول شانس مجدد راه یافت و با یک پیروزی و یک شکست به کار خود پایان داد.

 

در وزن منهای 73کیلوگرم، امین کامیاب در گام نخست جودوکار بلژیکی را از پیش رو برداشت و سپس برابر حریف هلندی به برتری رسید و با قبول شکست برابر نماینده هلند از دور رقابتها کنار رفت. 

 

ابوالفضل محمودی نماینده وزن منهای 66کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی برابر نماینده کشور میزبان، حریف انگلستانی خود را از پیش رو برداشت و سپس نماینده دانمارک را مغلوب کرد و با قبول شکست برابر نماینده قزاقستان راهی جدول شانس مجدد شد و در ادامه نتیجه را به جودوکار لتونی واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.
 

جودو

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش خبرگزاری مهر، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

کد خبر 6089752

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا