Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛اکبر حسن‌بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به فعالیت تمام اکیپ‌های امداد این شرکت برای رفع قطعی در ارومیه، گفت: همشهریان در هر نقطه از شهر دچار مشکل قطعی باشند سریعا اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

حسن‌بگلو با اشاره به قطعی برق در ارومیه و فعالبت شبانه‌روزی همکاران شرکت برق برای وصل آن، اظهار داشت: برق تمام خطوط ۲۰ کیلوولت در ارومیه وصل شده و در برخی موارد بدلیل قطعی فیوز فیدر‌های موردی شاهد قطعی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، افزود: ۴ هزار و ۸۵۰ فیدر در سطح ارومیه فعال است که هرکدام برای چند کوچه خدمات دهی می‌کنند بنابراین در صورت قطعی فیوز این فیدر‌ها شاهد قطعی برخی منازل هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، گفت: مشترکین محترم در هر نقطه دارای مشکل قطعی باشند اطلاع دهند تا نسبت به رفع این مشکل اقدام کنیم.

وی، ضمن تشکر از صبوری مردم در خصوص قطعی شب گذشته برق، ادامه داد: همکاران این شرکت همچنان مشغول خدمت رسانی هستند و با تمام توان در این مسیر فعال هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون در مسیر خیابان استادان که برق برخی کوچه‌ها قطع بود، با اعزام اکیپ تعمیرات مشکل را حل کرده‌ایم و در سایر موارد اعلام شده در کانال‌های رسانه‌ها نیز در حال اعزام اکیپ و بررسی موضوع هستیم.

حسن بگلو، در پایان با اشاره به ترافیک خط ۱۲۱ این شرکت، بیان داشت: مردم می‌توانند علاوه بر ارتباط با ادمین‌های کانال‌های خبری، مشکلات قطعی برق را از طریق ادمین کانال تلگرامی شرکت برق استان اطلاع دهند و به این ترتیب هرچه سریعتر نسبت به حل مشکل آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/ن.م

 

قطعی برق در ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: آب رودخانه‌های سقز، آدینان، خورخوره، سرشاخه‌های ساروق و سرشاخه‌های سیمینه‌رود از استان کردستان به سمت دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود.

آرش آریانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار می‌کند: آب رودخانه‌های سقز، آدینان، خورخوره، سرشاخه‌های ساروق و سرشاخه‌های سیمینه‌رود از استان کردستان به سمت دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود.

وی میزان حجم جریان سطحی خروجی از استان کردستان به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را معادل ۱۲۸۴ میلیون مترمکعب اعلام می‌کند و می‌افزاید: حجم جریان سطحی خروجی از استان به سمت دریاچه ارومیه در دوره درازمدت ۱۵۶۲ میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان ادامه داد: حجم جریان سطحی خروجی از استان کردستان به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری تا پایان اسفند ۱۴۰۲ نیز معادل ۶۹۹ میلیون مترمکعب بوده است.

آریانژاد اضافه کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان در چارچوب طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی مؤظف به اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی است که از محل اجرای آنها حجم معینی آب ذخیره شده و در راستای احیای دریاچه ارومیه به کار گرفته شده است.

وی یکی مهمترین این پروژه‌ها را انسداد چاه‌های غیرمجاز دانست و گفت: از ابتدای اجرای طرح تعادل بخشی تا پایان سال گذشته، ۹۸۴ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شده که از این محل، حجم آبی به میزان ۱۴.۵۸ میلیون مترمکعب به آبخوان‌های استان برگشت داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان نصب و بهره‌برداری ۵۵۰ دستگاه کنتور هوشمند را نیز از دیگر اقدامات این شرکت دانست و تصریح کرد: اصلاح ۳۶۰ پروانه بهره‌برداری و ذخیره آب از این محل به میزان ۴.۸۳ میلیون مترمکعب، جلوگیری از اضافه برداشت ۳.۲ میلیون مترمکعب آب از محل چاه‌های مجاز از ابتدای اجرای طرح تا پایان سال ۱۴۰۲، انجام اقدامات لازم برنامه سازگاری با کم آبی و رهاسازی بیش از ۱.۲ میلیارد مترمکعب آب سطحی در سال به دریاچه سد شهید کاظمی (تعهد استان کردستان کمتر از یک میلیارد مترمکعب در سال است) از دیگر تعهدات و اقدامات این شرکت در راستای احیای دریاچه ارومیه بوده است.

کد خبر 748320

دیگر خبرها

  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!