Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@16:30:58 GMT

تصادف پژو ۲۰۶ با تیربرق ۲ کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۴۹۱۳

تصادف پژو ۲۰۶ با تیربرق ۲ کشته برجای گذاشت

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، حادثه تصادف در جاده ورامین، نرسیده به قلعه‌نو به سامانه 125 اعلام شد که بی‌درنگ باهمانگی ستادفرماندهی آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 86 و گروه امداد و نجات 17 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

جعفر شکرانه مهربانی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی پژو 206 درحال حرکت ناگهان از مسیراصلی منحرف شد و به شدت با تیربرق برخورد کرد که بر اثر این حادثه سه سرنشین در داخل خودرو محبوس شده، همچنین تیربرق بر روی زمین سقوط کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در بررسی اولیه آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد که با توجه به سقوط تیربرق سه فاز بر روی زمین، محل کاملاً ناایمن شده و نیاز به حضور عوامل برق در محل برای قطع جریان برق است.

مهربانی افزود: پس از قطع برق توسط عوامل برق، بلافاصله آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی سقف خودرو را برش داده و مصدومان را از داخل خودرو بیرون آوردند.

این افسر آماده آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه که سه مرد 31، 29 و 32 ساله بودند، پس از خروج از خودرو توسط آتش‌نشانان برای انجام معاینات لازم در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند که پس از انجام معاینات اولیه مشخص شد دو نفر از مصدومان فوت شده و حال مصدوم سوم وخیم است.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی صحنه تصادف و تحویل مصدوم به اورژانس برای انتقال به مرکز درمانی، به ایستگاه خود بازگشتند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ علت بروز این حادثه مرگبار رانندگی توسط پلیس راهور مشخص خواهد شد.

تسنیم

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تصادف جام نیوز پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جان باختن دو جوان در سانحه واژگونی خودرو در باشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ اظهار کرد: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۰۰:۴۴ بامداد امروز مبنی بر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در فلکه ورودی شهر باشت به‌سمت چرام اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو دو جوان ۲۰ و ۲۲ ساله بودند که به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند.

کد خبر 748326

دیگر خبرها

  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت