Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:13:41 GMT

نگرش مردم به کالاهای ایرانی تغییر کند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۵۲۵۶

نگرش مردم به کالاهای ایرانی تغییر کند

بوشهر - نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگرش مردم به استفاده از کالاهای ایرانی تغییر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری یکشنبه‌شب در دیدار امام جمعه بردخون اظهار داشت: تولیدکنندگان با ارتقاء کیفیت محصولات ضمن جلب توجه و اعتماد مردم زمینه رقابت با کالاهای خارجی را فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان بوشهر بویژه بخش بردخون ظرفیت های فراوانی دارد که مسئولان باید این توانایی ها را شناسایی و برای بهره مندی از آن برنامه ریزی کنند.

امام جمعه بردخون نیز با اشاره به وضعیت منطقه گفت: بردخون از مشکلات و کمبودهایی رنج می برد که با دست توانای مسئولان رفع می شود.

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی افزود: مردم ابن منطقه شایسته خدمت هستند اما مسئولان استان و شهرستان نسبت به بردخون کم لطفی می کنند.

وی با بیان انتظارات عمومی، اضافه کرد: مردم توقعات و خواسته هایی دارند که مدیران موظف به پیگیری و عمل هستند.

امام جمعه بردخون خواستار انعکاس مطالبات مردم شد و گفت: بردخون با تلاش مسئولان و همراهی مردم می تواند جایگاه واقعی خود را کسب کند و این دور از انتظار نیست.

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بردخون بوشهر سید حسین رکنی حسینی مجلس خبرگان رهبری مجله ایران مهر نوروز بوشهر نوروز 97 گردشگری مسافران نوروزی حوادث چهارشنبه سوری گرگان سانحه تصادف خرم آباد شهرکرد مشهد اردوهای راهیان نور کرمانشاه راهیان نور 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد