Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:38:48 GMT

امنیت استان بوشهر در همه زمینه‌ها مطلوب است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۵۲۷۰

امنیت استان بوشهر در همه زمینه‌ها مطلوب است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امنیت استان بوشهر در همه زمینه‌ها مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی و دریابانی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی وضعیت امنیتی استان بوشهر را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: در ایام نوروز نیز شاهد تلاش و وظیفه‌شناسی پلیس در عرصه‌های مختلف هستیم و امنیت مطلوبی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با تقدیر از خدمات رسانی پلیس برای تامین امنیت در ایام نوروز بیان کرد: امنیت در جامعه از اهمیت و ارزش بسیار زیادی برخوردار است و باید قدر این امنیت را بدانیم.

وی اضافه کرد: در جامعه‌ای که امنیت حاکم باشد زمینه زندگی سالم فراهم می‌شود و برای دستیابی به توسعه و پیشرفت در هر زمینه‌های نیازمند استقرار امنیت پایدار در تمام سطوح جامعه هستیم.

صفایی بوشهری به تلاش‌های دشمن برای از بین بردن امنیت در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: مرزها علاوه بر اینکه خط مقدم هدف دشمن هستند، سنگر اول دفاع از امنیت کشور نیز هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: همه نیروهای نظامی و انتظامی با تجهیزات و نیروهای توانمند برای تامین امنیت مطلوب در مرزها و امنیت داخلی آمادگی لازم را دارند.

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر بوشهر مجله ایران مهر نوروز بوشهر نوروز 97 گردشگری مسافران نوروزی حوادث چهارشنبه سوری گرگان سانحه تصادف خرم آباد شهرکرد مشهد اردوهای راهیان نور کرمانشاه راهیان نور 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز کار و کارگر در جمع کارگران و کارگزاران مجتمع دخانیات گیلان در رشت اظهار کرد: تکریم از کارگران و جامعه کارگری و بهبود پرداخت دستمزد و مزایا موجب شور و نشاط می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در این استان خبر داد و بیان کرد: بالا رفتن ضریب امنیت شغلی در گیلان کاهش نرخ بیکاری را توأم شده است.

آقاجانی با بیان اینکه بازار عرضه و تقاضای کار در گیلان به تعادل نسبی رسیده است، گفت: امنیت شغلی برای کارگران گیلانی نسبت به گذشته تضمین شده است.

وی با بیان اینکه پرورش نیروی ماهر در شرکت‌ها اتفاق می‌افتد، افزود: امروزه احساس اینکه پشت درب کارخانه‌ها نیروی کار ماهر و آماده وجود دارد، دور از منطق است.

ارتباط مستقیم توسعه کشور با جامعه کارگری

«محمدرضا احمدی سنگری» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران همچون حافظان امنیت و سلامت و دیگر گروه‌ها در شبانه‌روز برای ارتقای کشور زحمت می کشند.

به گفته وی جامعه کارگری در پایداری امنیت اقتصادی کشور، رشد، توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور سهیم هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اثر مستقیم حال خوب کارگر با حال خوب جامعه، بیان کرد: اگر حال کارگر و اقتصاد خوب باشد جامعه در مدار پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

کد خبر 6090374

دیگر خبرها

  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • آبراه خلیج فارس جای بیگانگان نیست
  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • رشد ۳ درصدی کاهش نرخ بیکاری در گیلان
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم