Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرامنش مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی با تشدید گشت و کنترل اجرای مقررات شکار و صید در مناطق استان هیچگونه تخلفی در خصوص شکار و تخریب محیط زیست گزارش نشده است.


وی افزود:هر سال با توجه به فرا رسیدن بهار گشت‌های ویژه نوروزی توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی تشدید می‌شود و محیط بانان طی یک برنامه ریزی منسجم و از پیش تعیین شده در مناطق تحت مدیریت و آزاد در حال گشت زنی هستند تا مسافران و طبیعت گردان بهاری با اطمینان و امنیت بیشتری از مناطق بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آرامنش گفت:در ایام نوروز برنامه‌ی گشت و کنترل یگان حفاظت این اداره‌ی کل متشکل از کارشناسان و ماموران یگان حفاظت در مناطق تحت مدیریت به طور شبانه‌روزی انجام می‌گیرد و ماموران یگان حفاظت ضمن اجرای قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، پایش عرصه‌های طبیعی و جلوگیری از تخریب محیط زیست و شکار غیرمجاز، مسافرین و گردشگران نوروزی را به سمت گردشگاه‌ها هدایت می‌کنند.
انتهای پیام/ب


عیدی بدون شکار در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار نوروزی ، دکتر سعید شهند گزارشی اجمالی از  فعالیت های اداره کل حفاظت محیط زیست استان در سال 1402 را ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد تا با افزایش همکاری و تعاملات ، اداره کل حفاظت محیط زیست با همت و اراده مضاعف در سال جدید در مسیر  انجام وظایف و رسالت خود  گام بردارد.

 

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • رهاسازی یک بهله پیغو در محیط زیست
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید
  • هشدار حفاظت محیط زیست گیلان در خصوص خطر بروز آتش سوزی در طبیعت
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد