Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خواننده موسیقی پاپ گفت: اگر به صرف شهرت طلبی و علاقه به کاری وارد آن عرصه شود بدون این که تخصص آن را نداشته باشد کار درستی نیست چه یک بازیگر خواننده شود یا بالعکس.

خشایار اعتمادی خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره وضعیت عرصه موسیقی گفت: در حال حاضر سرعت در عرصه موسیقی وارد شده است، تا آن جا که بر کیفیت می چربد و در نتیجه آثار ضعیف بسیاری را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در  همین راستا افزود: در طول یک ماه هزاران قطعه از خوانندگان فارسی زبان منتشر می شود و اکثریت این آثار محتوا و ساختار موسیقیایی خوبی ندارند.

این خواننده درباره دلایل ضعف زیاد عرصه موسیقی اظهار کرد: بخشی از وضعیت ضعیف آثار موجود به متقاضی برمی گردد که باید از تولید کننده، اثر خوب بخواهد اما چنین تقاضایی وجود ندارد. اعتقادم این است که باید مخاطب در عرصه موسیقی حرفه ای فکر و عمل کند، از تولید کننده آثار خوب مطالبه کند و در کنار شکل گیری این جریان مثبت، در کارشناسی نسبت به آثاری که عرضه می شود دقت بیشتری حاکم شود و تولید کنندگان نیز خود را موظف به عرضه آثار خوب و احترام به مخاطب بدانند. 

اعتمادی ادامه داد: در حال حاضر یک میلیون فعال در عرصه موسیقی حضور دارند، وقتی سرمایه و بهره مالی برای این عده وجود نداشته باشد موسیقی عرصه خوبی را به خود نمی بیند.

وی نقش خود و دیگر هنرمندان هم مقطع خود را در شکل گیری موسیقی امروز خوب دانست و بیان کرد: ما خوشحال بودیم در مقطع گذشته مسیری را ایجاد کردیم که برای شاعران، آهنگساز، نوازنده در کنار وارد کنندگان آلات موسیقی، برگزار کنندگان و دارندگان استودیو که فعالیت می کنند اشتغال زایی به همراه دارد اما اگر چرخه اقتصادی این افراد نچرخد فایده ای ندارد. 

یکی از اولین خوانندگان موسیقی پاپ درباره ورود هر شخص به این عرصه خاطرنشان کرد: در هر حوزه ای هر فردی که پتانسیل و توانایی کار در آن حوزه را دارد می تواند در آن حضور پیدا کند اما اگر به صرف شهرت طلبی و علاقه به کاری وارد آن عرصه شود بدون این که تخصص آن را نداشته باشد کار درستی نیست چه یک بازیگر خواننده شود یا بالعکس.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خشایار اعتمادی عرصه موسیقی تولید کننده سرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید

 امین سالمی (رهبر ارکستر نوای آفتاب) ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال جدید ۳۱ خردادماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد. او درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم، همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود؛ چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

 ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • آثار مثبت احیای واحد های تعطیل بیش از سرمایه‌گذاری‌ های جدید است
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید