Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اخیرا آزمایشات زیادی بر روی باتری آیفون ها انجام شده است و پنج عامل اصلی کاهش عمر باتری آیفون به ترتیب زیر می باشد. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،اخیرا آزمایشات زیادی بر روی باتری آیفون‌ها انجام شده است و پنج عامل اصلی کاهش عمر باتری آیفون به ترتیب زیر می‌باشد.     ۱: آب و هوای سرد
بدون شک بزرگترین دلیل تخلیه سریع باتری آیفون آب و هوای سرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم شارژ باتری در سرما و هم استفاده آن در هوای سرد به باتری آسیب می‌زند. در حالی که آب و هوای گرم نیز می‌تواند تاثیر مخربی بر عملکرد و عمر باتری داشته باشد، هیچ چیز مانند سرما عمر باتری را کم نمی‌کند.

دمای اتاق – حدود ۲۰ درجه سانتیگراد / ۷۰ درجه فارنهایت – بهترین درجه حرارت برای فرایند شارژ و دشارژ باتری است. با این وجود، از آنجائیکه همه افراد در اتاق‌هایی با دمای کنترل شده زندگی نمی‌کنند، این محدوده به ۵ تا ۴۵ درجه سانتیگراد (۴۱ تا ۱۱۳ درجه فارنهایت) گسترش داده شده است. هر دمایی که بیشتر یا کمتر از این محدوده باشد، میتواند برای باتری مضر باشد. شارژ کردن باتری خصوصا در دمای کمتر از ۰ درجه سانتیگراد (۳۲ درجه فارنهایت) میتواند به طور دائمی به باتری آسیب برساند.

راه حل:
دمای محل شارژ و نگه داری آی فون خود را تا حد امکان به دمای اتاق نزدیک کنید. آی فون خود را در هوای سرد در جیب تان نگه دارید.

هنگامی که هوا خیلی سرد است، آیفون خود را داخل کاور قرار دهید و در زمستان آن را در جایی سرد مثلا ماشین خود، رها نکنید.

۲: روشنایی صفحه نمایش
به نظر می‌رسد نمایشگر‌های جدید اپل درخشان‌تر از پیش می‌باشند و این نور پس زمینه زیاد می‌تواند سبب تخلیه سریعتر باتری شود. به خصوص اگر از آپشن‌های مختلف فعال سازی نمایشگر گوشی خود استفاده می‌کنید.

راه حل:
توصیه می‌کنیم صفحه نمایش گوشیتان را کم نور‌تر کنید و برای حفظ شارژ باتری به صورت بهینه، از حالت روشنایی خودکار استفاده نمایید.
 ۳: پوشش ضعیف شبکه تلفن همراه
پوشش ضعیف شبکه تلفن همراه و اتصال به مودم Wi-Fi با آنتن ضعیف باعث تخلیه شدن سریع‌تر باتری می‌شود، زیرا آیفون دائما برای دریافت سیگنال بهتر انرژی مصرف می‌کند.

راه حل:
اگر قصد رفتن به ناحیه‌ای با سیگنال ضعیف شبکه را دارید، گوشی خود را پیش از سفر به طور کامل شارژ کنید و بهتر است آن را درحالت پرواز (آفلاین) قرار دهید.

۴: برنامه‌های بسته نشده
گاهی اوقات برنامه‌هایی با کدگذاری ضعیف می‌توانند شارژ باتری گوشی تان را مصرف کنند. حتی برنامه‌های بسیار محبوبی همچون فیس بوک و یا یوتیوب دارای اشکالاتی هستند که باعث می‌شود آن‌ها حتی زمانی که در حال استفاده نیستند فعال باشند و یک باتری فول شارژ را در عرض چند ساعت خالی کنند!

راه حل:
اگر عمر باتری گوشی تان به طور ناگهانی کم شده است، به قسمت Settings > Battery بروید و به برنامه‌هایی که اخیرا باتری شما را زیاد مصرف کرده اند نگاهی بیاندازید.

اگر به میزان انرژی مصرفی توسط برنامه‌ها در ۲۴ ساعت و یا یک هفته گذشته نگاهی بیاندازید، می‌توانید از نحوه کارکرد برنامه‌ها و آن‌هایی که فعالیت‌های زیادی در پس زمینه دارند مطلع شوید.

سعی کنید برنامه مزاحم را حذف کنید و یا به قسمت Settings > General > Background App Refresh بروید و قابلیت آن برنامه را برای فعالیت در پس زمینه خاموش کنید.

 ۵: اعلان‌هایی که در حالت قفل نمایشگر بر روی صفحه می‌آیند
این مورد کمتر اتفاق می‌افتد، اما برخی افراد علت تخلیه باطری گوشی شان فقط اطلاعیه‌های زیادی است که روی نمایشگر می‌آید، در حالی که آیفون آن‌ها قفل می‌باشد و باعث می‌شود که صفحه نمایش به طور مداوم روشن بماند.
راه حل:
اگر متوجه چنین برنامه‌ای شدید که نمایشگر آیفون تان را به طور مداوم روشن می‌کند، می‌توانید اعلان‌های مربوط به آن برنامه خاص را در Settings > Notifications خاموش کنید. همچنین می‌توانید گزینه Show on Lock Screen را غیرفعال نمایید.   انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه پابندهای الکترونیکی سارقان ۴۸ ساعت شارژ نگه می‌دارد، گفت: در صورت تمام شدن شارژ پابند در کمترین زمان فرد سابقه دار دستگیر می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی‌پور گودرزی افزود: طرح پابند الکترونیکی که برای مجرمان و سارقانی که سابقه دار هستند ممکن است نواقصی داشته باشد اما بسیار کم است.

وی ادامه داد: پابندها ۴۸ ساعت شارژ را نگه می‌دارند و مجرم به صورت مستمر توسط ماموران رصد می‌شود و اگر شارژ به حدود ۵۰ درصد لسد به وی با ارسال پیامک تذکر شارژ مجدد می‌دهیم.

به گفته سردار ولی‌پور گودرزی، اگر شارژ پابند الکترونیکی به ۲۰ درصد برسد با فرد سابقه دار تماس گرفته می‌شود و از او می‌خواهیم که آن را شارژ کند.

وی اضافه کرد: اگر فرد سابقه دار پابند را شارژ نکند یعنی از دستور پلیس و دستور قضایی تمکین نکرده و دوباره علیه او اعلام جرم می‌کنیم.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم شارژ این پابندها قطع شود، یادآور شد: اگر شارژ این پابند قطع شود بلافاصله به گشت‌های آگاهی و کلانتری محل اطلاع رسانی می‌کنیم البته اتاق مانیتورینگ به صورت ۲۴ ساعته فعال است و همه رده‌های پلیس در کمترین زمان نسبت به بازداشت فرد اقدام می‌کنند.

وی گفت: نحوه شارژ این پابندها با یک سیم و از طریق برق است و برای شارژ این پابندهای الکترونیکی نیاز به باز کردن آن نیست.

سردار علی ولی‌پور گودرزی تاکید کرد: این پابندهای الکترونیکی ضدآب است و حتی در آب هم از کار نمی‌افتد.

اجرای طرح پابند الکترونیکی مجرمان با بیش از سه سال سابقه در استان‌های تهران و البرز با همکاری قوه قضاییه از امروز ۲۱ اسفند آغاز و در گام نخست این نوع پابند به پای ۱۰۰ مجرم در پایتخت بسته شد.

براساس این طرح، مجرمانی که بیش از سه سال سابقه در پرونده خود دارند به جای زندان، با پابند الکترونیکی کنترل می‌شوند.

رییس پلیس پایتخت پیش تر در خصوص این پابندهای الکترونیکی گفته بود که در سه مرحله این پابندها تست شده است.

سردار عباسعلی محمدیان افزود: مرکز رصد مجرمان را در تهران بزرگ آماده کردیم و تعداد این افراد از ۱۰۰ نفر گذشته که برای روز اول و با دستور فرمانده فراجا این طرح آغاز و پابند برای این افراد نصب شده است.

وی ادامه داد: حوزه‌ها به صورت سرکلانتری و کلانتری ایجاد می‌کنیم تا با آموزش به مجرمان، کنترل آنها آسان تر شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس