Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:20:29 GMT

بانوی معلول مهریزی 10 رمان منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۵۹۱۵

بانوی معلول مهریزی 10 رمان منتشر کرد

یزد - ایرنا - حمیده اکبر جعفری بانوی معلول روستای گرده کوه دهستان بهادران بخش مرکزی شهرستان مهریز تاکنون 10 رمان منتشر کرد و مشغول تالیف کتاب های جدید نیز است.

وی هم اکنون 33 سال دارداز 10 سالگی دچار معلولیت شد و با وجود ناتوانی جسمی اقدام به تهیه و انتشار رمان های اجتماعی می کند.
وی در آثار خود به مشکلات و مسائل زندگی بانوان توجه دارد، داستان‌ها و شخصیت‌های خلق شده‌اش آثارش تا حدودو زیادی به واقعیت نزدیک است و از زندگی واقعی افرادی که می ‌شناسد الهام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهمترین رمان های خانم اکبر جعفری می توان به « زیباتر از دریا» ، « هم نفس » و همچنین « شیرین » اشاره کرد که تاکنون چندین نوبت چاپ شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است .
فرماندار و بخشداری مرکزی مهریر امروز دوشنبه با حضور در منزل خالق آثار یادشده در روستای گرده کوه با اهدا لوح از فعالیت های ادبی این نویسنده معلول قدردانی کردند.
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز در این شهرستان 40 نفر در کار نویسندگی فعالیت دارند که 10 نفر زن هستند.
سید رضا آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت از مولفان برای چاپ و انتشار آثار جزو هدف های مهم این اداره است.
روستای گرده کوه با هزار و 300 نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي نويسنده معلول مولف رمان شهرستان مهريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری افزود: هدف از اجرای مردمی سازی سلامت، طرح برون سپاری خدمات حوزه سلامت می‌باشد.


وی ادامه داد: این طرح از طریق سفیران سلامت و رابطین سلامت و آموزش‌های سلامت از طریق فضای مجازی توسط کارشناسان بهداشت و سلامت انجام می‌شود.


مختاری با اشاره به اینکه مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.


مردمی‌سازی سلامت می‌تواند به گسترش خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کم برخوردار، همچنین افزایش دسترسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه به این خدمات یاری رساند.

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • مردمی سازی سلامت در مهریز
  • پویش سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته سلامت در مهریز
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری از فروردین ماه امسال
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد
  • ماهنامه دوست خردسالان ویژه اردیبهشت 1403 منتشر شد
  • پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟