Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@05:32:09 GMT

هزینه میلیونی برای یک شب اقامت در شمال

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۶۳۷۶

هزینه میلیونی برای یک شب اقامت در شمال

به گزارش میزان، با آغاز سال جدید و شروع سفرهای نوروزی به استان های مختلف بازار هتل و محل های اقامتی رونق خاصی می گیرد.

مازندران از استان‌هایی است که در ایام نوروز به دلیل آب و هوای مناسب داشتن دریا و جنگل مقصد مسافرانی بسیاری است از این رو کسب و کار اجاره مکان های اقامتی پر رونق است.

البته این پر رونقی برای اجاره برخی واحدها با اجاره های عجیب و غریبی همراه است و متصدیان آن به دلیل حضور انبوه مسافران نرخ های بالایی را برای این اماکن قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

اجاره ویلا در شمال به دلیل استقبال زیاد مسافران از این واحدها در ایام عید بازار داغی دارد و به نوعی گذر به گذر در مسیرهای عبوری مسافران افرادی تابلو به دست اقدام به اجاره دادن این ویلاها  با نرخ های مختلف می کنند و به دلیل اینکه این واحدها تحت پوشش اتحادیه یا صنفی نیستند نرخ معین و مصوبی ندارند و افراد بسته به امکانات واحد مدنظر و حجم مسافر و شلوغی روزهای مختلف قیمت تعیین می کنند که از 200هزار تومان آغاز  و تا یک میلیون و 500هزار تومان قیمت گذاری می شود. 

گزارش میدانی حاکی است، اجاره هرشب یک واحد‌ اقامتی(ویلا) با متراژ ۹۰ متر دوخوابه چهار تخته ۳۰۰هزار تومان، واحد اقامتی(ویلا) با متراژ ۱۲۰متر با سه خواب ساحلی هر شب یک میلیون و دویست تومان، یک واحد اقامتی(ویلا) با متراژ ۱۵۰متر سه خوابه ساحلی همراه با استخر یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان، واحد اقامتی (ویلا) ۹۰متری دو خوابه جنگلی هر شب ۵۰۰هزار تومان اجاره داده می شود.

البته واحد‌های ارزان تر با متراژ و قیمت های کمتر نیز اجاره داده می شود که امکانات کمتری دارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای طرح ساماندهی محور ویژه خیابان جمهوری از خیابان سی تیر تا فردوسی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات معابر خبر داد.

زینب عبادی در ادامه افزود: با توجه به دو بریدگی در مقابل سفارت انگلیس به متراژ ۱۸ متر و قبل آن به متراژ ۱۵ متر طول، این معاونت به روش دفنی و باریشه اقدام به انسداد آن‌ها کرد.

وی اظهارداشت: در پی افزایش آمار تصادفات و سوانح وسایط نقلیه با راکبین موتور سیکلت‌های که از بریدگی‌های غیر مجاز واقع در رفیوژ‌های میانی اقدام به تردد عرضی از سطح خیابان‌های مذکور می‌کنند این حوزه پس از شناسایی محل‌های غیر مجاز که فاقد خط کشی گذرگاه عابر پیاده و تابلو‌های انتظامی ویژه بودند اقدام به انسداد کامل این گذرگاه‌ها با استفاده از بلوک سیمانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان