Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: استقبال مسافران نوروزی از ۵۱ سیاه چادر در استان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباس زاده در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: ۲۵ بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی در رشته های مختلف طی ایام نوروز برپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این بازارچه ها ۳۰۰ غرفه به فروش محصولات بومی استان می پردازد، گفت: هر ساله از محل فروش این بازارچه ها، سود خوبی عاید هنرمندان استان می شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی ادامه داد: امید است در سال جاری همچون سال های گذشته بتوانیم با ارائه محصولات با کیفیت و بومی استان، در راستای معرفی هر چه بیشتر آن ها گام بزرگی برداریم.

وی با بیان اینکه همچنین ۵۱ سیاه چادر در سطح استان برپا شده است، اظهار کرد: میزان استقبال مسافران از این سیاه چادرها نسبت به سال گذشته افزایش زیادی داشته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،خیرالنساء امیری گفت: در داوری مُهر اصالت که در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استان کرمان برگزار شد ۱۰۳ اثر از آثار هنرمندان سیستان و بلوچستان توسط پنج داور ارزیابی شد.
وی با اشاره به اینکه در این مرحله ۶۵ اثر از سیستان و بلوچستان موفق به دریافت مورد اصالت شد، افزود: در هفتمین دوره داوری مهر اصالت پنج اثر از چهار صنعتگر و هنرمند شاخص صنایع دستی در شهرستان چابهار موفق به دریافت مهر اصالت شد.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری ادامه داد: در دوره‌های گذشته فقط یک اثر از شهرستان چابهار موفق به دریافت مورد اصالت شده بود، اما اسفند ۱۴۰۲ با پیشرفت چشمگیر پنج اثر به طور همزمان موفق به دریافت مهر اصالت شد.
وی،گفت: مهر اصالت ملی یکی از برنامه‌های بهبود بهره‌ وری و ارتقای کیفیت محصولات صنایع‌دستی است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و می‌تواند در ارتقا و بهبود کیفی محصولات و انگیزه افزایشی تولید نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • استقبال کم نظیر هواداران رئال مادرید از اتوبوس این تیم در مسیر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • تایید بیمه تأمین اجتماعی ۲۲۴ نفر از شاغلان صنایع‌دستی استان گلستان
  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • بارش‌ها در خراسان جنوبی از بلندمدت پیشی گرفت
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • بیمه هنرمندان صنایع دستی ابلاغ شد
  • اتمسفر فوق العاده و استقبال بی نظیر هواداران فرانسوی WWE از رویداد بکلش / فیلم
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • دمای هوا افزایش می‌یابد