Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه گفت: ۱۶ هزار مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در این شهرستان اقامت داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر سلیمانی رباطی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون قریب به ۱۶ هزار نفر در شهرستان بشرویه اقامت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این میزان هزار نفر مربوط به اسکان فرهنگیان بوده است، افزود: همچنین بیشترین میزان اسکان در چادرهای مسافرتی حاشیه پارک ها بوده است.

سلیمانی رباطی با اشاره به جاذبه های گردشگری شهرستان بشرویه بیان کرد: تاکنون ۹ هزار نفر از جاذبه های این شهرستان بازدید داشته اند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه ادامه داد: بیشترن میزان بازدید از بافت تاریخی و کویر بشرویه بوده است.

وی با اشاره به استقبال بالای گردشگران از جاذبه های گردشگری بشرویه بیان کرد: خوشبختانه در سال جاری نسبت به سال گذشته از افزایش استقبال و حضور گردشگران برخوردار بوده ایم.

سلیمانی رباطی ادامه داد: امید است بتوانیم با برگزاری برنامه های مفرح و جذاب، میزان حضور و ماندگاری گردشگران را در این شهرستان افزایش دهیم.

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سلیمانی رباطی شهرستان بشرویه میراث فرهنگی خراسان جنوبی نوروز 97 مجله ایران مهر نوروز بوشهر نوروز 97 گردشگری مسافران نوروزی گرگان سانحه تصادف حوادث چهارشنبه سوری خرم آباد اردوهای راهیان نور مشهد شهرکرد راهیان نور 97 کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم

پیکر شهید تازه تفحص شده پس از چهل سال در زادگاهش در شهرستان بشرویه خراسان جنوبی به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع، حضرت امام جعفرصادق (ع) و همچنین به مناسبت حضور پیکر مطهر شهید والامقام محمدمهدی فانی از شهدای تازه تفحص شده، فضاسازی شهری متناسب با این دو مناسبت معنوی اجرایی شد.

پیکر مطهر شهید فانی از شهدای مفقودالاثر شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی، پس از چهل سال در مرقد امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در شهرستان بشرویه تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 750420

دیگر خبرها

  • یک کشف دیواره تاریخی در همدان حین عملیات پیاده‌راهسازی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی