Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار چهارمحال و بختياري نسبت به ارائه خدمات به بيماران در تعطيلات نوروزي 97 در بيمارستان هاي شهرکرد و مراکز درماني استان اعلام رضايت کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ "اقبال عباسي "در بازديد از بيمارستان هاي آيت الله کاشاني و هاجر شهرکرد و کلينيک تخصصي دندانپزشکي تاکيد کرد:با توجه به اينکه ارائه خدمات به بيماران در تعطيلات نوروزي 97 در بيمارستان هاي شهرکرد و مراکز درماني استان خوب ارزيابي شد، ولي هنوز وضعيت بيمارستاني در اين استان مطلوب نيست و نيازمند ارتقاي کمي و کيفي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: نوع بازسازي بخش داخلي مردان بيمارستان هاجر شهرکرد بايد در تمامي بخش هاي اين بيمارستان انجام شود.
عباسي تصريح کرد:در سال 97 تمامي بخش هاي بيمارستان هاجر شهرکرد بازسازي و تجهيز مي شود.
وي يادآور شد: به تازگي توافقاتي براي تامين اعتبار تکميل طرح بيمارستان تخصصي جنب بيمارستان هاجر شهرکرد انجام شده است.
استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: قرار شده زمين دولتي مورد نياز براي احداث بيمارستان 100 تختخوابي تامين شود.وي گفت: پس از آن هزينه لازم براي ساخت اين بيمارستان را يک فرد خير تامين مي کند.
عباسي تاکيد کرد: با پايان ساخت بيمارستان خيرساز 100 تختخوابي، تجهيز آن از سوي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي انجام مي شود.
وي ابراز اميدواري کرد تا دو سال آينده وضعيت مراکز درماني و بيمارستاني چهارمحال و بختياري ارتقا يابد و در شان مردم استان شود.
استاندار چهارمحال و بختياري در اين برنامه از بخش هاي اطفال و داخلي مردان بيمارستان هاجر و اورژانس بيمارستان آيت الله کاشاني و همچنين کلينيک تخصصي داندانپزشکي صدف شهرکرد ديدن کرد و با اهداي گل به پزشکان، پرستاران و کارمندان اين مراکز درماني از آنان قدرداني و از بيماران عيادت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری

هادی قاسمی اظهار داشت: برای ساخت این هتل ۱۴۰ میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این هتل در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۶ نفر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰۰ درصدی صدور مجوز اقامتگاه‌های بوم‌گردی

قاسمی اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری معروف به بام ایران، بیشترین ارتفاع از سطح دریا را دارد و سرچشمه رودخانه‌های بزرگی مانند زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز بوده که به‌واسطه جاذبه‌ها بی‌شمار در حوزه طبیعت‌گردی به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری