Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:46:09 GMT

اقامت در هتلهاي خراسان رضوي 15 درصد افزايش يافت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۸۲۷۱۰۹

اقامت در هتلهاي خراسان رضوي 15 درصد افزايش يافت

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- رئيس اتحاديه هتلداران خراسان رضوي گفت: اقامت در هتل هاي اين استان طي تعطيلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 15 درصد افزايش يافت.

محمد قانعي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در نيمه نخست تعطيلات نوروزي ميانگين تکميل ظرفيت هتلهاي اين استان به 95 درصد رسيد که رقم مطلوبي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به افزايش ورود زائران و مسافران به مشهد اظهار کرد: امسال افزايش قيمت در هتل هاي خراسان رضوي نداشتيم و طي اين مدت تخلف و شکايتي نيز از روند خدمات رساني هتلها اعلام نشده است.
وي با بيان اينکه در برخي شبکه هاي مجازي اخبار نادرست مبني بر تکميل 60 درصد ظرفيت هتلهاي اين استان در اين ايام منتشر شده است گفت: اين اخبار صحت ندارد و نوروز امسال ايام خوبي براي هتلداران استان از نظر حضور و اقامت مسافران بود.
قانعي افزود: شماره تلفن ٠٥١٣٢٢١٣٣٣٤ نيز براي رسيدگي به شکايات مسافران و زائران در نظر گرفته شده است.
وي اظهار کرد: براي هفته دوم تعطيلات نوروزي تا 50 درصد تخفيف براي هتلهاي مشهد در نظر گرفته شده است.
هم اکنون 214 هتل با ظرفيت اسمي 50 هزار نفر در استان خراسان رضوي فعاليت دارند که اين ظرفيت در زمان اوج سفرها به 75 هزار نفر نيز مي رسد.
سالانه حدود سه ميليون گردشگر خارجي و 27 ميليون گردشگر داخلي به مشهد سفر مي کنند.
خراسان رضوي با بيش از نيمي از واحدهاي اقامتي دائم کشور شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذير در مجموع يکهزار واحد اقامتي را در خود جا داده است.
7496 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد

سارا حکمی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این پدیده در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با خسارت خواهد بود.

وی ادامه داد: افزایش دما نیز یکی دیگر از پدیده‌های جوی است که از روز گذشته در استان خراسان رضوی آغاز شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: هم اکنون آسمان در استان صاف است و به جز برخی بارش‌های پراکنده خفیف در مناطق کوهستانی، پدیده خاص دیگری وجود ندارد.

حکمی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند