Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دره شهر گفت: پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در منازل شهروندان بدون چشم داشت مادی بوده که خاطره خوشی را برای مسافران نوروزی و گردشگران به‌جا گذاشت و دره‌شهری‌ها با میزبانی گردشگران نوروزی در منازل خود رسم میهمان‌نوازی را به‌جا آوردند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، خدمات میهمان‌نوازی قلب فعالیت گردشگری محسوب می‌شود چرا که از یک سو اشتغال و درآمد مستقیم از گردشگری را برای میزبان رقم می‌زند و در دیگر سو در برآورد نیازها و خواست‌های گردشگران یکی از عوامل اصلی شکل دادن به یک تجربه خوب گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهم امسال در ایام نوروز در شهرستان دره‌شهر به سبک دیگر و نه برای کسب درآمد بلکه به  انگیزه میهمان دوستی و میهمان‌نوازی از جمله برترین صفات انسانی است اجرایی شد.

مردم شهرستان دره‌شهر که میزبان مسافران نوروزی بودند وقتی دیدند، بیش از 2 هزار و 500 نفر میهمان نوروزی آمده‌اند تا از آثار باستانی، دیدنی‌های بکر طبیعی، مکان‌های بوم‌گردی، و موزه و شهر تاریخی ماداکتور دیدن کنند و خود را میهمان دره‌شهری‌ها کرده‌اند، رسم میزبانی را به‌جا آورده‌اند و مسافران نوروزی که میهمان آنان بوده‌اند بدون هیچ چشمداشت مادی و صرفا با دید خصلت پسندیده میهمان‌نوازی مسافران را در منازل خود اسکان و امکانات رفاهی برای استفاده بهتر از سفر به این شهرستان را در اختیار آنان گذاشتند.

زهرا یوسفی یکی از مسافران نوروزی در شهرستان دره شهر به خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: اقدام مردم دره‌شهر در پذیرایی بدون چشمداشت مادی از خانواده ما که برای دیدن طبیعت و آثار باستانی این شهرستان آمده‌ایم و امکانات پیش‌بینی شده با توجه به  تعداد مسافرین این شهرستان جوابگو نبود، عملی ستودنی است.

وی در ادامه گفت: وقتی مردمی به این بزرگواری و گذشت خانه‌های خود را میزبان مسافران نوروزی کردند و رسم میهمان‌نوازی را به جا آوردندبه خود بالیدم که امسال چنین مکانی را برای دیدن و گذراندن ایام نوروز انتخاب کرده‌ام.

خانواده دیگر که بزرگ خانواده خود را میثمی معرفی کرد در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: آنچه مردم دره‌شهر انجام دادند در هیچ جا ندیدم، مردمی که بدون چشم داشت مادی و صرف میهمانداری و میهمانوازی به استقبال خانواده ما و سایر مسافران آمدند و فضای خوب در اختیار ما قرار دادند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

علی‌اکبر شفیع‌زاده نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: 50 درصد مسافرینی که ایلام را به عنوان گذران ایام نوروز انتخاب می‌کنند به طور حتم دره‌شهر را نیز در مسیر بازدید خود می‌بینند.

فرماندار دره‌شهر در ادامه بیان کرد: هر ساله دره‌شهر شاهد گردشگران و مسافران نوروزی بوده و این روند در سال جاری نیز استمرار داشته است ولی امسال روند حضور گردشگران نوروزی رشد 10 درصدی داشته است و یکی از اقدامات خوبی که امسال توسط مردم رقم خورد و در جذب گردشگری به این شهرستان موثر است، پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در منازل شهروندان بدون چشم داشت مادی بود که خاطره‌خوشی را برای مسافران نوروزی و گردشگران به‌جا گذاشت که من به سهم خود از این اقدام تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شهید رضایی‌نژاد یکی از شهدای برجسته و شاخص کشور و استان ایلام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهید داریوش رضایی‌نژاد ۲۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۶ در شهرستان آبدانان استان ایلام چشم به دنیا گشود، وی در چند سال آخر زندگی پربار خویش ضمن تدریس و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی مسئول اجرای بسیاری از طرح‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی بود و در سن ۳۴ سالگی معاونت انرژی اتمی ایران را به عهده داشت.

شهید رضایی‌نژاد اول مردادماه سال ۱۳۹۰ در تهران در مقابل دیدگان همسرش (شهره پیرانی) و فرزند خردسالش (آرمیتا) توسط تروریست‌های رژیم صهیونیستی به ضرب گلوله به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهرستان آبدانان استان ایلام به خاک سپرده شود.

به گزارش ایمنا، رئیس سازمان صدا و سیما امروز در سفر به استان ایلام ضمن حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، دیدار با خانواده شهدا، سفر به شهرستان مهران و بازدید از سامانه گرمسیری این شهر، و افتتاح پایانه مرزی مهران آغاز عملیات اجرایی فازهای اول و دوم قرارگاه رسانه‌ای اربعین در پایانه مرزی، شرکت در نشست ستاد اربعین استان، حضور در صداوسیمای مرکز ایلام و افتتاح چند طرح فنی و استودیوهای تلویزیونی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس رسانه ملی به استان ایلام است.

کد خبر 751880

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • آمادگی برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر بازی‌دراز
  • اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران به میزبانی ری برگزار می شود
  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • سراب سفره کوه سلسله
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • رفسنجانی‌ها رسم مهمان‌نوازی را به جا آوردند + فیلم
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس