Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز، استورمی دنیلز، بازیگر آمریکایی فیلم‌های مبتذل در مصاحبه‌ای که شب گذشته از شبکه سی بی اس پخش شد، از رابطه خود با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سخن گفت.

وی در مصاحبه با برنامه ۶۰ دقیقه در شبکه سی بی اس که یکشنبه شب پخش شد، فاش کرد در سال ۲۰۰۶ دونالد ترامپ در حالی که متأهل نیز بوده، با وی رابطه غیر اخلاقی بر قرار کرده بود و ۵ سال پس از آن، هنگامی که خواسته بود در خصوص جزئیات این رابطه سخن بگوید، با تهدید فیزیکی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استورمی دنیلز که نام واقعی وی «استفانی کلیفورد» است و ۳۹ سال دارد، در مصاحبه یکشنبه شب خود به بسیاری از جزئیات رابطه خود با ترامپ اشاره نکرد، اما همین سخنان نیز کافی بود تا رئیس جمهور کنونی آمریکا که داشتن هرگونه رابطه‌ای با او را تکذیب می‌کند، به دردسر بیاندازد.

استورمی دنیلز در این گفتگو که نخستین مصاحبه وی پس از افشای رابطه اش با ترامپ از سوی روزنامه وال استریت ژورنال به حساب می‌آید، اعلام کرد ترامپ تنها یکبار در ژوئیه ۲۰۰۶ و در زمانی که فقط یکسال و نیم از ازدواجش با ملانیا گذشته بود و «بارون ترامپ» فرزند وی تنها چهار ماه داشت، با وی رابطه غیر اخلاقی برقرار کرد.

این بازیگر آمریکایی فیلم‌های پورنو تأکید کرد، رابطه اش با ترامپ، سرمایه دار و ملّاک نیویورکی در حاشیه مسابقات گلف در دریاچه تاهو واقع در نیمه مسیر میان ایالت نوادا و کالیفرنیا شکل گرفت.

وی در ادامه تأکید کرد او و ترامپ تا یکسال بعد با یکدیگر در تماس بودند و ترامپ به وی وعده داده بود او را در برنامه تلویزیونی «کارآموز ابرستاره» (The Celebrity Apprentice) شرکت دهد؛ اما به وعده اش عمل نکرد.

اما از نکات مهمی که استورمی دنیلز به آن اشاره کرد، تهدید فیزیکی وی پس از ۵ سال بود؛ زمانی که او می‌خواست با رسانه‌ها در خصوص رابطه اش با ترامپ، میلیاردر نیویورکی سخن بگوید.

استورمی دنیلز گفت: در سال ۲۰۱۱ و پس از آنکه از آخرین تماس ترامپ ۴ سال گذشته بود، با پیشنهادی که از سوی هفته نامه «این تاچ» (In Touch Weekly) به من شده بود تا سرگذشتم با ترامپ را در برابر ۱۵ هزار دلار خریداری کند، موافقت کردم. اما این مجله به سرعت پس از تهدید مایکل کوهن، وکیل ترامپ که اعلام کرده بود در صورتی که از موکلش چیزی منتشر شود، شکایت خواهد کرد، از اقدام خود منصرف شد.

این بازیگر در ادامه مصاحبه خود گفت: چند هفته پس از تماس این مجله، با کودک دو ساله خود در پارکینگ خودرو‌ها در لاس وگاس بودم که مردی در برابر ما توقف کرد و به من گفت: ترامپ را رها کن و این داستان را فراموش کن. آن مرد سپس به دو چشمان کودک خیره شد و گفت: دختر زیبایی است و ناراحت کننده است که برای مادرش مشکلی پیش بیاید.

دنیل استورمی در پاسخ به این پرسش که آیا این سخنان را به منزله تهدید مستقیم سلامتی اش محسوب کرده گفت: قطعا، دست‌های من به قدری می‌لرزیدند که ترسیدم که بچه ام از دستم بیفتد.

وی همچنین گفت که به دلیل ترسش پلیس را از این ماجرا مطلع نکرد.

گفتنی است پیشتر نیز رسانه‌های آمریکایی از رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ با زنان سخن گفته بودند.

انتهای پیام/

بازیگر فیلم های مبتذل به افشای روابطش  با دونالد ترامپ پرداخت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی یزدی خواه در خصوص طرح جدایی ری از تهران، اظهار داشت: شایعه شده است که در این تقسیمات کشوری و طرح تشکیل تهران غربی و شرقی که در دست مطالعه و بررسی است، ممکن است بخش‌هایی از شهرستان ری را جدا کنند که این موضوع از نظر ما بسیار تصمیم نابجایی است و باعث کاهش و ریزش دارایی‌ها و سرمایه‌های مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان ری در کلیه بخش ها، هیچ کدام موافق جدایی ری از تهران و الحاق آن به تهران شرقی و یا غربی نیستند ما هم تا کنون ۴ بار به مسوولین دولت و معاونت پارلمانی رئیس جمهور نامه نوشتیم و ضمن اعتراض به این تصمیم، درخواست کردیم که مفاد دقیق این مطالعات و پژوهش‌ها را در اختیار ما قرار دهند که مطمئن شویم در این تغییراتی که مد نظر است، هیچ گونه دست اندازی به محدوده جغرافیایی شهرستان ری از شمال تا جنوب و مرکزی و۵ شهرستان‌های آن وارد نخواهد شد.

یزدی خواه خاطرنشان کرد: نامه‌ای هم با امضای ۱۱ تن از نمایندگان تهران تنظیم و خدمت وزیر کشور ارسال شد و اعلام کردیم که مخالف هر گونه جابجایی در محدوده‌های جغرافیایی ری هستیم.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • (ویدیو) افشاگری مهران رجبی در مورد سریال پایتخت