Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیروزی دلچسب برای بوستون.

طرفداری - در ادامه رقابت های NBA  تیم بوستون سلتیکس با نتیجه 104 بر 93 موفق شد ساکرامنتو کینگز را شکست دهد.

گزارش بازی

 بازی در کوارتر اول با برتری ساکرامنتو همراه بود و در آخر آنها موفق شدند با نتیجه 27 بر 24 بوستون را در این کوارتر شکست دهند. در کوارتر دوم اما این تیم مهمان بود که عملکرد بهتری را ارائه داد و سلتیکس موفق شد با بازی خوب بود این کوارتر را 33 بر 28 پیروز شود تا نتیجه 60-52 به سود ساکرامنتو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم و کوارتر سوم  باز هم این بوستون بود که بازی بهتری را ارائه داد و در آخر موفق شد 28-18 به پیروزی برسد و نتیجه کلی 80-78 به سود آنها شود. کوارتر چهارم هم بوستون بهتر کار کرد. در کوارتر نهایی بوستون سلتیکس موفق شد 24-15 پیروز شود و در نهایت این بوستون بود که بازی را 104-93 پیروز شد.

آمار بازی تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس بوستون سلتیکس روزیر 33 منرو 8 هورفرد 8 ساکرامنتو کینگز هیلد 21 کوفاس 9 کاولی استاین 4

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران (فیلم)

 

 

 

 

 

لنگ ایرانی از گونه‌های جانوری شب فعال و منزوی به شمار می‌رود که غالباً شب‌ها در جنگل‌ها و مراتع تردد می‌کنند. ثبت و ضبط تصاویر پلنگ و حیات‌وحش در مناطق مختلف جنگلی مازندران نشان‌دهنده وضعیت و شرایط زندگی گونه‌های مختلف در طبیعت است. باتوجه به اینکه بهار، فصل زایش پلنگ است، موضوع مهم احساس امنیت بوده که در بحث حضور حیوانات در طبیعت تعیین‌کننده خواهد بود. ثبت متعدد تصاویر پلنگ و حیات‌وحش از طریق دوربین‌های تله‌ای محیط‌بانی در استان مازندران مازندران نویدبخش اتفاقات خوب برای گونه‌های مختلف در طبیعت خواهد بود. در فیلم زیر حضور شبانه پلنگ در جنگل‌های بولا منطقه دودانگه مرکز استان مازندران توسط محیط‌بانان منطقه به تصویر کشیده شده است

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله ناکام و دردناک پلنگ به خانواده جوجه تیغی‌ها (فیلم) راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم) ثبت تصویر پلنگ ایرانی در گلستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران (فیلم)
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • لیونل مسی و فرزندش متئو و تماشای دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس / فیلم
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA