Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این بازیگر فیلمهای پورن که به نام استورمی دنیلز که پیش از این درباره رابطه جنسی‌اش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا افشاگری کرده بود، در مصاحبه ای با شبکه سی.بی.اس نیوز آمریکا گفت، در سال ۲۰۱۱ زمانی که با دختر خردسالش در یک پارکینگ بوده یک نفر جان او را تهدید کرده که درباره رابطه اش با ترامپ سکوت اختیار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر که نام واقعی‌اش استفانی کلیفورد است در این مصاحبه گفت: زمانی که با دخترم در راه رفتن به کلاس ورزش بودم یک مرد ناشناس در شهر لاس وگاس نوادا به من نزدیک شده و به من گفت: "ترامپ را رها کن و ماجرای او را فراموش کن!"

این بازیگر تصریح کرد: این مرد بعد از آن خم شده و به صورت دختر خردسال من نگاه کرد و گفت:"چه دختر کوچولوی قشنگی! حیف است اگر بلایی سر مادر این دختربچه بیاید!" و بعد از آن محل را ترک کرد.

پیشتر گزارش شده بود که دنیلز در تاریخ ۶ مارس با شکایت از ترامپ گفته است که بر خلاف ادعاهای مطرح شده هرگز توافقنامه ای برای پرداخت حق السکوت به وی نسبت به فاش نکردن ماجرای رابطه میان آنها امضا نشده است.

استورمی دنیلز  ۳۹ ساله ادعا کرد که در سال ۲۰۰۶ میلادی در جریان یک مسابقه گلف افراد مشهور در ایالت نوادا، فقط یک بار با ترامپ رابطه جنسی داشته است.

وی به برنامه "۶۰ دقیقه" سی. بی.اس نیوز گفت که ترامپ به او گفته بود که هیچ نگرانی از بابت همسرش ملانیا نداشته باشد.

ترامپ که در سال ۲۰۰۵ میلادی با همسر سوم خود ملانیا ازدواج کرد، اظهارات دنیلز را یک ادعای بی اساس خوانده است.

دنیلز افزود که تماس‎هایش با دونالد ترامپ تا سال ۲۰۰۷ میلادی از جمله در بورلی هیلز کالیفرنیا ادامه پیدا کرد اما آن مراودات مخفیانه نبود و ترامپ در حضور دیگران با وی تلفنی صحبت می‎کرد.

او گفت به خاطر نگرانی از به خطر افتادن امنیت خودش و دخترش بود که ۱۱ روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در قبال دریافت ۱۳۰ هزار دلار از وکیل ترامپ خیلی سریع تصمیم گرفت که با امضای یک قرارداد، از صحبت کردن با رسانه ها درباره رابطه ادعایی خودداری بکند.

وی گفت در سال ۲۰۱۱ میلادی می خواست در برابر دریافت ۱۵ هزار دلار جزئیات روایت خود از این رابطه را به یک نشریه بفروشد اما مایکل کوهن، وکیل ترامپ، نشریه را تهدید کرد که به دادگاه شکایت خواهد کرد و مانع از انتشار مقاله شد.

او گفت که بعد از آن بود که ماجرای تهدید شدن جانش از سوی مرد ناشناس در پارکینگ رخ داد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۸۲۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ : اگر رئیس جمهور می ماندم ایران با اسرائیل رابطه برقرار می کرد / اگر می ماندم ایران فقیر می شد

ترامپ گفت اگر رئیس‌جمهور آمریکا باقی مانده بود ایران با اسرائیل رابطه برقرار می کرد و رابطه دو طرف عادی می شد.

به گزارش عصرایران، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق امریکا در مصاحبه با شبکه امریکایی فاکس نیوز گفت اگر در مقام خود باقی مانده بود "ایران را هم وارد توافق ابراهیم می کرد". توافق ابراهیم، توافقی بود که براساس ان 4 کشور عربی امارات، بحرین،‌ مراکش و سودان،‌ با میانجیگری دولت ترامپ،‌ اسرائیل را به رسمیت شناختند و با آن رابطه عادی برقرار کردند.

به نوشته سایت آی 24نیوز، ترامپ همچنین ادعای خود را تکرار کرد که اگر او رئیس جمهور می ماند اسرائیل مورد حمله قرار نمی گرفت، از جمله به این دلیل که تحت حکومت او "ایران فقیر می شد و به حزب الله پول نمی داد".

دونالد ترامپ همچنین گفت اسرائیل باید به جنگ غزه پایان دهد.
ترامپ ادامه داد جو بایدن "اسرائیل را دور انداخت".

او گفت که می خواهد پیامی را برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برساند و آن اینکه: "شما باید جنگ در غزه را پایان دهید. این کار را سریع انجام دهید و به دنیای صلح برگردید."

ترامپ گفت: "ما نیازمند برقراری صلح در جهان هستیم. ما به آن نزدیک بودیم. ما توافقات ابراهیم را اجرایی کردیم و شرط می بندم که ایران را نیز وارد آن می کردیم."

 رئیس جمهور سابق که در طول جنگ در مناسبت های مختلف نتانیاهو و اسرائیل را به سخره می گرفت، در مصاحبه ای به چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات سنا امریکا به دلیل انتقاد شدیدش از نخست وزیر اسرائیل حمله کرد و گفت: "ناگهان بایدن اسرائیل را دور می اندازد" و ادامه داد: "او (بایدن)‌ می گوید نتانیاهو باید برود."

ترامپ گفت شومر "ممکن است فراموش کرده باشد که اسرائیل افراد زیادی را در 7 اکتبر از دست داده است. مردم باید این را به خاطر داشته باشند. شومر ممکن است این را فراموش کرده باشد اما در واقع آن را فراموش نکرده است زیرا او به دنبال جایی است که می تواند رای بیشتری کسب کند. او فلسطینی‌ها و راهپیمایی‌های بزرگ را می‌بیند. او تصمیم گرفت به جای اسرائیل به این سمت برود. نمی‌دانم اسرائیل چگونه با این افراد می‌ماند. او این همه تظاهرات را می‌بیند و در شوک فرو می‌رود - و ناگهان. او اسرائیل را دور می اندازد."

به گفته وی، "امریکا نباید به متحد خود دیکته کند که چگونه دولت خود را اداره کند. در این شکی نیست. دموکرات ها برای اسرائیل بسیار بد هستند اما اسرائیل به آنها پایبند است. اسرائیل وفادار است. بایدن برای اسرائیل بسیار بد است. اسرائیل هرگز نباید مورد حمله قرار گیرد. اگر بایدن با اسرائیل خوب بود، توافق هسته ای {با ایران} هرگز امضا نمی شد و اسرائیل مورد حمله قرار نمی گرفت."

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ : اگر رئیس جمهور می ماندم ایران با اسرائیل رابطه برقرار می کرد / اگر می ماندم ایران فقیر می شد
  • (ویدئو) صحنه جنجالی در سریال زیرخاکی؛ رابطه پژمان جمشیدی با بازیگر زن!
  • خاطره مهمان برنامه از بمبارانی که نزدیک بود جانش را بگیرد + فیلم
  •  تهدید ترامپ درباره خودروهای چینی
  • ترامپ: رئیس‌جمهور نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد
  • ترامپ: رئیس‌جمهور نشوم،حمام خون راه خواهد افتاد
  • تهدید ترسناک ترامپ ؛ اگر رئیس‌جمهور نشوم ...
  • (ویدئو) بازیگر تلویزیون: ۵ درصد بازیگران دستمزد نجومی می‌گیرند
  • تهدید ترامپ به راه انداختن حمام خون در آمریکا! + فیلم
  • (ویدئو) لحظه قرآن خواندن مرتضی امینی‌تبار بازیگر زخم کاری روی آنتن زنده